• knäpptjej

    CB digital ultratidigt



    Någon som öppnat ett digitalt ultratidigt test ? Och kanske Fått positivt någon dag senare?
    rog ett idag men möjligt att det är lite tidigt.. ser ett tydligt streck men inte jättestarkt.
  • Svar på tråden CB digital ultratidigt
  • Anonym (Myran)

    Att bryta upp testet och titta på stickan spelar ingen roll på digitala test. Det blir två streck även vid negativt test på de där testerna. Det fungerar inte på samma viss som ett vanligt test.

  • svansmamman
    knäpptjej skrev 2023-07-15 20:34:26 följande:
    CB digital ultratidigt
    //

    Någon som öppnat ett digitalt ultratidigt test ? Och kanske Fått positivt någon dag senare?
    rog ett idag men möjligt att det är lite tidigt.. ser ett tydligt streck men inte jättestarkt.
    Som tidigare nämnt funkar inte stickorna i digitala test på samma sätt som icke-digitala, så nej - du är inte gravid utifrån det där. Jag förstår att du griper efter halmstrån, men hela vitsen med att använda digitala test är ju att slippa spekulera i om det är positivt eller ej. Om du är en person som inte kan lita på ett digitalt resultat är det bättre att du använder dig av manuella (och billigare) tester där du kan vrida och vända för att kolla efter streck. Detta är alltså ingen kritik, utan bara av omtanke! ❤️ Skulle du vara gravid hade testet snappat upp det, då det detekterar så låga nivåer av gravidhormon. Nu vet jag inte var i din cykel du befinner dig, dvs hur många dagar efter äl, och om det fortfarande finns hopp att du är gravid men att det är för tidigt för att testa. Jag håller tummarna för att så är fallet! 🥰
Svar på tråden CB digital ultratidigt