• Anonym (Flickvän)

    Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?

    Min kille har upptäckt att han njuter mycket av prostatastimulans. Jag tillfredsställer honom ibland med mina fingrar när vi har sex, och han har fått en prostatastav av enklare modell i present av mig och som han onanerar med ibland. Typ en sån här: 

    www.vuxen.se/sexleksaker/kille/prostata/you2toys-prostate-vibrator-0585912

    Han tycker om den men känner inte av vibrationerna alls, vilket känns lite tråkigt.

    Ni som också tycker om prostatastimulans och är mer erfarna på leksaker, har ni något att rekommendera till nästa inköp?

    Han älskar när jag vickar med fingrarna i prostataområdet snarare än drar in och ut, så finns det nån leksak med vridande rörelser snarare än vibrationer vore det kanske något.

    Tacksam  för alla tips!

  • Svar på tråden Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?
  • Fabian1965
    Anonym (Engelska) skrev 2023-07-21 13:53:17 följande:
    Rekommenderar att du kanske testar med G punktsstav. Den ÄR faktisk bra. Vibrationer gör att analen slappnar av, för den in när du känner det ok. Kom ihåg glid? ni kan Altid köpa någonting större när det behövs. Anal kräver tillvänjning.

    Och ja, du hat fått stort tillit. Härligt 
    TS
    Som Engelska skriver så behöver analmusklerna tid att slappna av. Det finns två analmuskler. En yttre och en lite längre in. 

    Testa 15 sekunder regeln. Ett lätt tryck mot analöppningen i minst 15 sek för att den ska slappna av.

    Använd mycket glidmedel och ge honom njutning.
    Hoppas att även du får härliga upplevelser och njutning.
  • Anonym (Flickvän)

    Ja, fingerstimulans med mycket glidmedel och långsam uppvärmning är vi redan väl bekanta med.

    Men jag skulle som sagt gärna ge honom en rolig leksak för stunder på egen hand

  • BlåFisk

    Jag skulle föredra någon grej som inte är stel och hård.
    Slät yta är antagligen bäst i längden.
    Kanske först en smalare och sedan byta till en grov pjäs?

    Har själv inte provat med vibrator, borde kanske göra det men de verkar mest finnas hårda/stela?
    Kommer nu att tänka på att för tjejer så var det en stor grej när någon kom med en produkt som hade massa kulor inuti, som roterade. Istället för en vanlig vibrator som kanske känns lite väl teknisk. Men vet inte om sånt finns för P-punkt?
    Jag är känslig mellan hålet och snoppen, så en mjukare rabbit-dildo avsedd för tjejer skulle kanske vara jättebra. 

  • rostigsaab


    Penisformad dildo (aningen över medel i längd och grovlek) med sugkopp. Fungerar jättebra att rida av i badkar eller mot duschvägg om ni inte har badkar. Då kan du ju också runka eller suga av honom samtidig. 

    Strapon även den modell lite över medel. Fysiskt sett mycket skönt att bli påsatt med. Bakifrån, missionären, rida av allt fungerar med lite övning och tålamod. Psykiskt sett en enorm kick att byta roller att växla om till att bli den som tar emot.


    Buttplugs 2 st vanliga + den som är på bilden som vecklar ut sig inne i rumpan (väldigt skön och annorlunda känsla) 

    Lycka till ! 


     

  • Anonym (Upptäckt stimulans bak)

    Frun har nyligen upptäckt att jag inte bara är känslig utan uppskattar när hon smeker runt anus, har inte kommit längre än att hon fått vara i närheten, men efter ha läst här lite så verkar de ju bara vara o slappna av lite till! Tack för uppmuntran!

  • Anonym (Prostataorgasmer)

    Jag träffade en väldigt rumpfixerad kvinna förut. Jag 25 och hon 45 så hon vara väldigt mycket mer erfaren än jag.
    Tidigt visade hon intresse för just min rumpa och oerfaren som jag var visste jag inte hur jag skulle reagera.
    Hon började försiktigt med lite fingrande runt hålet men för varje gång vi sågs blev hon djärvare.
    Även om det kändes lite märkligt första gångerna så var det skönt på ett annorlunda sätt.
    Det dröjde inte länge innan hon började stoppa in ett eller ett par fingrar i mig och jag kom väldigt lätt när hon bearbetade på min anal och min kuk samtidigt.
    Jag var lite skeptisk till stötandet inte och ut till en början, jag tyckte mest att det var en obekväm och skavande känsla.
    Men när hon sedan gick över till en hyffsat naturtrogen dildo som hon knullade mig med i djupa långsamma drag så var sensationen ett faktum. Hon kunde sluta bearbeta min kuk och bara fokusera på min rumpa och jag fick fantastiska orgasmer. 

    Så mitt råd är en lagom dildo :)

  • Anonym (Prostatan)

    Lägger in en klinisk bild till den som inte vet var prostatan finns i rumpan 

  • Anonym (Sur E. Alistisk)

    Jag kanske går OT lite nu men "bare with me".

    Min fru har aldrig gjort någon ansats till att utforska min anal. Jag har för mig att hon någon gång också antytt att det går en gräns för henne där. Och jag har heller aldrig propsat på det. Jag har alltid tänkt att det där är inget för mig heller. Jag har eng  gång testat att köra in hennes but-plug i arshlet på mig men det gav mig absolut ingenting. Jag kan inte säga att det gjorde ont heller men kändes bara konstigt. Så när jag försöker föreställa mig något som når ännu längre in och då mot prostatan - finger eller dildo - så tänker jag bara nej. Jag kan inte föreställa mig att det skall vara någon positiv sensation. 

    Så jag frågar då er män här som är vana vid den här formen av stimulans. Är det en träningssak? Tog det ett tag innan ni började njuta av det eller var det så att njutningen infann sig omgående? Jag har som sagt svårt att föreställa mig att det där skall vara skönt.

    Anledningen till att jag undrar är ju alla dessa inlägg från män (och kvinnor) om att det här är ett njutningsområde som många män missar. Missar jag något?

  • Anonym (Flickvän)
    Anonym (Sur E. Alistisk) skrev 2023-08-09 15:28:58 följande:

    Jag kanske går OT lite nu men "bare with me".

    Min fru har aldrig gjort någon ansats till att utforska min anal. Jag har för mig att hon någon gång också antytt att det går en gräns för henne där. Och jag har heller aldrig propsat på det. Jag har alltid tänkt att det där är inget för mig heller. Jag har eng  gång testat att köra in hennes but-plug i arshlet på mig men det gav mig absolut ingenting. Jag kan inte säga att det gjorde ont heller men kändes bara konstigt. Så när jag försöker föreställa mig något som når ännu längre in och då mot prostatan - finger eller dildo - så tänker jag bara nej. Jag kan inte föreställa mig att det skall vara någon positiv sensation. 

    Så jag frågar då er män här som är vana vid den här formen av stimulans. Är det en träningssak? Tog det ett tag innan ni började njuta av det eller var det så att njutningen infann sig omgående? Jag har som sagt svårt att föreställa mig att det där skall vara skönt.

    Anledningen till att jag undrar är ju alla dessa inlägg från män (och kvinnor) om att det här är ett njutningsområde som många män missar. Missar jag något?


    Nu är jag ju kvinna då, men jag har träffat på alla varianter.

    - De som älskade anal stimulans (prostata och/eller runt öppningen) vid första försöket
    - De som tyckte att det krävde lite övning men tyckte att det var mycket njutbart när de väl fått kläm på det - och framför allt lärt sig slappna av och ta emot
    - De som testat men konstaterat att det inte var deras grej
    - De som inte vill prova överhuvudtaget och inte känner minsta nyfikenhet.

    Och som med allt annat inom sex kan en grej vara jätteskönt och kul för stunden men inte funka lika bra en annan gång.

    Man ska självklart inte göra något som skriker nej för en, men får du upp minsta lilla nyfikenhet är det inte farligt att testa. Synd att gå miste om något som skulle kunna vara jätteskönt. Ont gör det i vilket fall som helst inte om man förberett på rätt sätt och är försiktig och lyhörd.
  • BlåFisk

    Jag har nyss letat efter samma sak (jag har nyligen börjat tänka på att jag skulle vilja lära mig att komma bara av "massagen inuti"). 
    Fastnade för bl.a LELO Loki Wave. 
    Lite dyr tänkte jag direkt, men jag tror man måste acceptera prislapp som svider lite eller acceptera att man inte blir nöjd.
    Sedan vet jag inte om det bara är jag som gillar om dildo eller liknande är mjuk, hårda grejer som kanske går att böja men som inte är lite mjuka om man klämmer på dem känns inte lika sköna. Och är de någorlunda mjuka kan man gå upp i diameter en aning.

    www.apotea.se/lelo-loki-wave-blue

  • Sugenpånäset

    Om man är sugen på en riktigt realistisk dildo som kille, är nyfiken på hur det känns med en kuk men är inte sugen på att gå hela vägen att ligga med en annan man, någon som har förslag?

  • Robert 832

    Skaffa honom en buttplug. Enkelt och går att bära i vardagen som ger ett milt tryck på prostatan konstant. Orgasmerna blir dessutom mycket mer våldsamma när man har en i samtidigt som man har vanligt sex.

  • Anonym (Finns en hel del)

    Finns en butik som börjar sälja sådana där realistiska leksaker. Har inte provat den än men har förstått att efterfrågan på sådant börjar öka på rätt bra...
    Härligt att någon börjar ta tag i det 😃 är nyfiken själv...

    https://real-feel.company.site/

Svar på tråden Killar - vad ska jag köpa för prostataleksak?