• Ipsk

    Hur ska man tolka detta?

    Bim plus 3 och stickor visar negativt oavsett morgonkiss eller ej. Cb har visat gravid på 2 digitala?! 

  • Svar på tråden Hur ska man tolka detta?
  • Emiz

    Vad är det för märke på stickorna? Själv fick jag "gravid" på clearblue digital både innan bim och efter bim. Tog rfsu som var blankt negativ både innan och efter bim. Inte ens antydan till streck. Dåliga test.

    Köpte då flera digitala och vanliga clearblue som visade gravid. Jag är gravid. Visade den gravid på 2 digitala så tror jag starkt du kan vara gravid.

  • Ipsk

    Hur lång tid efter testade du blankt på stickor? Tog ett idag på morgonen alltså dag 4 efter att mensen skulle startat och det är firtfarande blankt 😬

  • Emiz
    Ipsk skrev 2023-07-23 09:08:22 följande:

    Hur lång tid efter testade du blankt på stickor? Tog ett idag på morgonen alltså dag 4 efter att mensen skulle startat och det är firtfarande blankt 😬


    Det var blankt även på bim och kanske dagen efter det. Men om du skulle köpa ett digitalt clearblue med veckoindikator samt ett clearblue med "streck" och de visar positivt så tror jag du är gravid. Svårt att tro att 2 clearblue digitala ska visa fel. Kanske hade du ägglossning senare än du tror och clearblue snappar upp hormonet men inte stickorna
  • Anywho

    Det är otroligt ovanligt att få falskt positivt test men väldigt vanligt att få falskt negativt. Vad jag har förstått så visar CB tidigare positivt än andra tester. Lita på det och hör av dig till mödravården. 

  • Ipsk

    Fick tidigt missfall igår så det var förmodligen därför det visade så olika tyvärr.. 

  • Emiz
    Ipsk skrev 2023-07-24 21:33:11 följande:

    Fick tidigt missfall igår så det var förmodligen därför det visade så olika tyvärr.. 


    Beklagar verkligen. Detta betyder dock att du var gravid och blir det säkert snart igen om ni vill. Kram till dig
Svar på tråden Hur ska man tolka detta?