• Jojohanna99

    Yrsel efter förlossningen.

    efter att man fött barn så kan man känna sig yr. jag har känt mig yr efter förlossningen och var tvungen att sitta i rullstol. skulle gärna vilja ligga ner i sängen, att dom kör mig i sängen till bb hotellet. För jag är så yr att det känns ostadigt att sitta ner. Nån som vet om det skulle gå? får stress inför att sitta upp och att dom kör mig direkt efter förlossningen till bb-hotellet 

  • Svar på tråden Yrsel efter förlossningen.
  • Anonym (A123)
    Jojohanna99 skrev 2023-08-05 14:26:07 följande:
    Yrsel efter förlossningen.

    efter att man fött barn så kan man känna sig yr. jag har känt mig yr efter förlossningen och var tvungen att sitta i rullstol. skulle gärna vilja ligga ner i sängen, att dom kör mig i sängen till bb hotellet. För jag är så yr att det känns ostadigt att sitta ner. Nån som vet om det skulle gå? får stress inför att sitta upp och att dom kör mig direkt efter förlossningen till bb-hotellet 


    Varför frågar du inte personalen?
  • EnAnonumius
    Jojohanna99 skrev 2023-08-05 14:26:07 följande:
    Yrsel efter förlossningen.

    efter att man fött barn så kan man känna sig yr. jag har känt mig yr efter förlossningen och var tvungen att sitta i rullstol. skulle gärna vilja ligga ner i sängen, att dom kör mig i sängen till bb hotellet. För jag är så yr att det känns ostadigt att sitta ner. Nån som vet om det skulle gå? får stress inför att sitta upp och att dom kör mig direkt efter förlossningen till bb-hotellet 


    Fråga personalen är inget alternativ för dig, eller?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Maymom

    Prata med personalen. Jag förlorade mycket blod och var svag på bb, bad en av personalen leda mig till läkaren när de skulle undersöka barnet. 

  • Anonym

    Det är möjligt att du behöver järntillskott.
    Köp niferex på apoteket (eller blutsaft)

Svar på tråden Yrsel efter förlossningen.