• jajje

    Bränner i bröstet

    Hej! Jag tänkte höra om någon därute har samma problem som mig, jag har en brännande känsla i bröstet hela tiden, det är liksom där jämt men ibland blir det värre och då är känslan typ som när man är ute och springer med dålig kondition och det bränner i bröstet typ. Jag håller på att bli galen, har varit hos läkaren men dom säger att det är halsbränna men jag har provat allt, medicin osv och det försvinner inte så är det någon där ute som haft samma problem som jag kan bolla med?

  • Svar på tråden Bränner i bröstet
  • Anonym (qqq)

    Jag har samma känsla men inte hela tiden. Jag fick råd om några tabletter som jag tyckte hjälpte, men det dyker upp nån gång per vecka, helt random. Jag kan sitta i soffan tex, inte anstränger mig och så bara händer det. Har kollat blodtryck mm, läkaren ansåg att jag var helt frisk. 

    Jag är 50+ och det kan tydligen vara en vanlig grej i den åldern. Vet inte hur gammal du är. 

    Har du det hela tiden låter det värre än mitt. Kärlkramp? (men det borde ju läkaren kollat av)

  • Anonym (qqq)

    Fast du behöver väl inte spamma forumet med samma inlägg i flera olika kategorier? 

  • jajje
    Anonym (qqq) skrev 2023-08-07 07:28:57 följande:

    Jag har samma känsla men inte hela tiden. Jag fick råd om några tabletter som jag tyckte hjälpte, men det dyker upp nån gång per vecka, helt random. Jag kan sitta i soffan tex, inte anstränger mig och så bara händer det. Har kollat blodtryck mm, läkaren ansåg att jag var helt frisk. 

    Jag är 50+ och det kan tydligen vara en vanlig grej i den åldern. Vet inte hur gammal du är. 

    Har du det hela tiden låter det värre än mitt. Kärlkramp? (men det borde ju läkaren kollat av)


    Jag är 31, har det hela tiden och läkaren kollade liksom ingenting...han sa i princip bara att det är halsbränna och skickade hem mig.
  • jajje
    Anonym (qqq) skrev 2023-08-07 07:30:55 följande:

    Fast du behöver väl inte spamma forumet med samma inlägg i flera olika kategorier? 


    Nu blev det kanske lite fel och vad spelar det för roll, läs inte om det stör dig så!
Svar på tråden Bränner i bröstet