• CarlKristoffer

    Min partner vill inte ligga längre?!

    Hej! Efter många år tillsammans så vill inte min partner ha sex längre, fått barn ihop och hon är väl inte nöjd med sin kropp m.m fast jag har påtalat hur fin hon är ändå. Jag har väldigt hög sexlust och kan hålla på i timmar om det skulle vara så. Ser bra ut(enligt andra) och är vältränad... tro mig jag har försökt allt och jag menar allt!

    Kom gärna med råd och skriv i DM om du inte känner för att skriva offentligt.

    Obs Bor i Skåne!

  • Svar på tråden Min partner vill inte ligga längre?!
  • Ztiff2

    Det kanske inte riktigt hänger på dig, utan hos henne att hon fått kroppkomplex efter graviditeten,  boosta henne och säg att hon är vacker, påpeka att andra män kollar på henne :)

  • CarlKristoffer
    Ztiff2 skrev 2023-08-09 15:06:03 följande:

    Det kanske inte riktigt hänger på dig, utan hos henne att hon fått kroppkomplex efter graviditeten,  boosta henne och säg att hon är vacker, påpeka att andra män kollar på henne :)


    Har verkligen försökt länge med det... snart jag som kollar på andra istället:(
  • Ztiff2
    CarlKristoffer skrev 2023-08-09 15:10:36 följande:
    Har verkligen försökt länge med det... snart jag som kollar på andra istället:(
    Hur kryddigt har du provat :)? 
  • Anonym (Lur-i-fax)
    CarlKristoffer skrev 2023-08-09 15:03:30 följande:
    Min partner vill inte ligga längre?!

    Hej! Efter många år tillsammans så vill inte min partner ha sex längre, fått barn ihop och hon är väl inte nöjd med sin kropp m.m fast jag har påtalat hur fin hon är ändå. Jag har väldigt hög sexlust och kan hålla på i timmar om det skulle vara så. Ser bra ut(enligt andra) och är vältränad... tro mig jag har försökt allt och jag menar allt!

    Kom gärna med råd och skriv i DM om du inte känner för att skriva offentligt.

    Obs Bor i Skåne!


    Jag var på väg att ge dig lite goda råd här men så såg jag att du hade lagt till att du bor i Skåne och då inser jag att mina råd inte är relevanta längre. Tur att du skrev var du bor. 
  • Anonym (Samma)

    Min kollega levde i liknande sits. Ett år efter att hon förklarat att sexet var ett avslutat kapitel flyttade hon ut och de skildes. Men de har ett mycket bra vänförhållande nu och allt med barnen fungerar väldigt bra. 

  • Anonym (M)

    Om du försökt med allt redan så vad vill du att vi ska svara?

  • Anonym (Öh)

    Varför ska man skriva privat och du berättar att du bor i skåne? Med andra ord, du vill ha skamliga förslag från andra kvinnor som ska hjälpa dig med din lust. 

    Skilj dig innan du börjar träffa andra om ni nu inte lyckas lösa problemen hemma.

  • Anonym (M)
    Anonym (Öh) skrev 2023-08-09 15:53:00 följande:

    Varför ska man skriva privat och du berättar att du bor i skåne? Med andra ord, du vill ha skamliga förslag från andra kvinnor som ska hjälpa dig med din lust. 

    Skilj dig innan du börjar träffa andra om ni nu inte lyckas lösa problemen hemma.


    Det verkar typiskt att gifta män som inte får sex hemma tror att kvinnor står och väntar på att få chansen att vara deras prassel. Även dejtsidorna verkar vara fulla av dem
  • Pixie99

    Det vore kolossalt avtändande för mig som kvinna om en man beklagade sig att hans kvinna inte längre vill ha sex och att det är därför han vill ha sex med mig istället. Typ, 'jag har ingen häst, så en åsna får duga'.

    Ingen person med ett enda uns av självrespekt vill vara ett surrogat. 

  • Tecum

    Om ni har diskuterar problemet lugnt och förutsättningslöst och hon ändå inte vill medverka till att få igång sexlivet igen rekommenderar jag separation. För då har hon tappat attraktionen för dig och den är inte lätt att få tillbaka. Att hon påstår sig inte vara bekväm i sin kropp är bara undanflykt då du varit tydlig med att du inte störs av det. utan ser henne som fortsatt attraktiv.

    Ett sista försök kan vara att du låtsas vara intresserad av någon annan kvinna och att det intresset är ömsesidigt. Smussla med mobilen, var omotiverat glad och pigg, prata om kvinnor du träffat utan särskild anledning osv. Om hon fortfarande älskar dig kan det ta skruv. Är hon så likgiltig som du framställer det bryr hon sig inte.

  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2023-08-09 16:33:02 följande:

    Om ni har diskuterar problemet lugnt och förutsättningslöst och hon ändå inte vill medverka till att få igång sexlivet igen rekommenderar jag separation. För då har hon tappat attraktionen för dig och den är inte lätt att få tillbaka. Att hon påstår sig inte vara bekväm i sin kropp är bara undanflykt då du varit tydlig med att du inte störs av det. utan ser henne som fortsatt attraktiv.

    Ett sista försök kan vara att du låtsas vara intresserad av någon annan kvinna och att det intresset är ömsesidigt. Smussla med mobilen, var omotiverat glad och pigg, prata om kvinnor du träffat utan särskild anledning osv. Om hon fortfarande älskar dig kan det ta skruv. Är hon så likgiltig som du framställer det bryr hon sig inte.


    TS har redan testat säger han. Men bedrägeri alltså? Mot den man "älskar"
  • Tecum
    Anonym (M) skrev 2023-08-09 16:45:29 följande:
    TS har redan testat säger han. Men bedrägeri alltså? Mot den man "älskar"
    I krig och kärlek är allt tillåtet heter det. Ändamålet helgar  medlen, en bra relation är värd att kämpa för.

    Frågar är väl snarare om relationen ÄR värd att kämpa för men det är inte vår sak att avgöra...
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2023-08-09 16:58:29 följande:
    I krig och kärlek är allt tillåtet heter det. Ändamålet helgar  medlen, en bra relation är värd att kämpa för.

    Frågar är väl snarare om relationen ÄR värd att kämpa för men det är inte vår sak att avgöra...
     Relationen är inte bra det framgår ganska tydligt tycker jag. Det är knappast kärlek att bedra någon. 
  • Anonym (Tess)

    Eftersom du går ut och söker sexkontakter här så antar jag att din partner anar vad du är för en. Inte konstigt då om hon tappat lusten.

  • Anonym (Förstår dig)

    Har oxå stor sexlust och jag och min sambo hade mycket sex innan vi fick barn. Många kvinnorna ändra sig självklart efter en graviditet dels kroppsligt och sen går hon ju in i en mamma roll med kanske mycket amning och sömnbrist m.m

    min sambo vill ofta i perioder sen vissa perioder blir det
    mindre? min sambo har sagt att det helt lugnt för henne att jag runkar även om inte vill göra det själv

Svar på tråden Min partner vill inte ligga längre?!