• Bär

    BIM September 2023

    Såg ingen sån här tråd så skapar en!

    Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️

    10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.

  • Svar på tråden BIM September 2023
  • Emlanhsp

    Vill hoppa in här! Hoppas på ett plus men har inte så höga förväntningar, hade BIM 24/9 men negativt test Idag på BIM +3. Har regelbunden mens så det här är nytt för mig, alltså sen mens. Och har inga tecken som jag brukar ha innan mens men ska försöka hålla mig ett gäng dagar och testa igen i början nästa vecka om mensen fortfarande inte skulle dykt upp 😌 ?träna tålamodet😮?💨😅????

  • Vinter01
    Emlanhsp skrev 2023-09-27 20:55:11 följande:

    Vill hoppa in här! Hoppas på ett plus men har inte så höga förväntningar, hade BIM 24/9 men negativt test Idag på BIM +3. Har regelbunden mens så det här är nytt för mig, alltså sen mens. Och har inga tecken som jag brukar ha innan mens men ska försöka hålla mig ett gäng dagar och testa igen i början nästa vecka om mensen fortfarande inte skulle dykt upp 😌 ?träna tålamodet😮?💨😅????


    Åh förstår , det där med tålamodet är så svårt. Vet du när du hade ÄL?
    jag hade testat snart igen :)

    håller tummarna ☺️
  • Emlanhsp

    Inte exakt, men brukar känna av i kroppen så mellan 10-13/9, tror(!) jag. Ja jag insåg att jag nog inte kan hålla mig längre än till på kanske lördag???? håller tummarna för dig med 🤩

  • EFW
    Jo i solen skrev 2023-09-28 09:26:35 följande:

    Min mens kom i morse så nya tag inför BIM oktober. :)


    Synd ❤️ 
    Men vi ses säkert i oktober träden 😊
  • EFW

    Nu kom lilla tanten, så hoppar över till oktober tråden. Kanske är jag sist kvar? 😅

  • Vinter01
    EFW skrev 2023-09-28 16:31:25 följande:

    Nu kom lilla tanten, så hoppar över till oktober tråden. Kanske är jag sist kvar? 😅


    tråkigt att höra :( hoppas det går vägen i oktober.
    jag har bim på lördag så förmodligen sist ut 😅. Men tokblankt på alla tester än så länge så man är inte hoppfull längre.
    vi ses säkert där!
  • EFW
    Vinter01 skrev 2023-09-28 16:49:31 följande:
    tråkigt att höra :( hoppas det går vägen i oktober.
    jag har bim på lördag så förmodligen sist ut 😅. Men tokblankt på alla tester än så länge så man är inte hoppfull längre.
    vi ses säkert där!
    Ja lite trist, men jag har köpt en söt liten boddy och en filt i dag till det framtida barnet 🥰 Så känns mysigt ändå på nått vis. 
    Vi håller tummarna in i det sista 🤞Jag håller koll här hur det går 😃
  • Vinter01
    EFW skrev 2023-09-28 17:29:21 följande:
    Ja lite trist, men jag har köpt en söt liten boddy och en filt i dag till det framtida barnet 🥰 Så känns mysigt ändå på nått vis. 
    Vi håller tummarna in i det sista 🤞Jag håller koll här hur det går 😃
    Hej! Jag har testat varje dag i en vecka nu och ingen antydan till streck på testerna. Bim idag och nu tycker jag att där är något?? Eller är det spökstreck?!
    jag har tagit det på morgonurin och avläst inom tiden.
  • Anonym (1986)

    det ser positivt ut!!! grattis :) 


    Vinter01 skrev 2023-09-30 08:40:02 följande:
    Hej! Jag har testat varje dag i en vecka nu och ingen antydan till streck på testerna. Bim idag och nu tycker jag att där är något?? Eller är det spökstreck?!
    jag har tagit det på morgonurin och avläst inom tiden
  • Vinter01
    Anonym (1986) skrev 2023-09-30 15:26:37 följande:

    det ser positivt ut!!! grattis :) 


    Tack snälla! Jag gjorde ett cb digital senare och det visade gravid 🙏🏻
  • EFW
    Vinter01 skrev 2023-09-30 08:40:02 följande:
    //Hej! Jag har testat varje dag i en vecka nu och ingen antydan till streck på testerna. Bim idag och nu tycker jag att där är något?? Eller är det spökstreck?!
    jag har tagit det på morgonurin och avläst inom tiden.
    Men Ååå grattis! ❤️🍀
  • Vinter01
    EFW skrev 2023-10-01 21:01:33 följande:
    Men Ååå grattis! ❤️🍀
    Tack snälla❤️ jag tog även ett cb digital senare för att bekräfta.
    Önskar dig all lycka nu🙏🏻
  • EFW
    Vinter01 skrev 2023-10-01 21:26:31 följande:
    Tack snälla❤️ jag tog även ett cb digital senare för att bekräfta.
    Önskar dig all lycka nu🙏🏻
    Tack fina du! ❤️ Ja snart får jag också ett fint pluss 🤞
Svar på tråden BIM September 2023