• Anonym (Fru D.)

    Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?

    Jag har lite svårt med känslolöst, anonymt sex även vid onani och för att fixa det/underlätta så gav jag min dildo ett namn. Han heter Conny Dildo eller mr.Dildo. 

    För mer realism så har jag kommit på en personlighet han har. Conny och jag är väldigt olika politiskt och grälar en hel del över det. Men han är väldigt kärleksfull och väldigt kåt på.mig. Som de flesta killar vill han pröva anal och är ibland jobbig med det. Naturligtvis har han mer till sin person en det där men som exempel. Är det här psykiskt ohälsosamt att behöva fantisera sådär för onani?

  • Svar på tråden Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?
  • Gaskarl
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-14 11:56:29 följande:
    Det känns bättre i akten om det känns som att vi är ett riktigt par och allt inte bara är på mina villkor utan ta och ge osv. Han har också tex. kommit lite för snabbt jag låtsas säga att det gör ingenting jag älskar dig och vi gjort det igen senare.

    Det blir som bättre om det känns som det är på riktigt. Det är därför vi står så olika politiskt. Han kunde ju tycka exakt som mig men det blir mer äkta sådär.
    God förmiddag..Idag har hon lockat hela morgonen,  Mrs Fleshlight, t.o.m så var våt, redan när jag gick ner på henne..
  • Anonym (Vibra)

    Kul TS. Klart att det bara är gulligt och humor att döpa sin sexleksak. Jag har inte döpt min vibrerande mus ännu, mest tänkt på den som runkmaskinen eller så. Men varför inte...

    Hm... Greta kanske? Skulle gå att fantisera om att vi har en mogen kvinna i sängen. Vera. Hjärtrud.

    Eller Gabriella? Natalie? Yngre lekkamrater.

  • Anonym (Maria)

    Tycker mest det låter roligt :) Och väldigt oskyldigt .. du skulle bara veta vad en del fantiserar om haha (jobbade som strippa och ?camgirl? i många år förut). Tycker inte alls det låter psykiskt ohälsosamt. 

  • Gaskarl
    Anonym (Maria) skrev 2023-08-24 09:46:03 följande:

    Tycker mest det låter roligt :) Och väldigt oskyldigt .. du skulle bara veta vad en del fantiserar om haha (jobbade som strippa och ?camgirl? i många år förut). Tycker inte alls det låter psykiskt ohälsosamt. 


    Kan inte du var med?
  • Anonym (Vibra)
    Anonym (Vibra) skrev 2023-08-24 09:38:49 följande:

    Kul TS. Klart att det bara är gulligt och humor att döpa sin sexleksak. Jag har inte döpt min vibrerande mus ännu, mest tänkt på den som runkmaskinen eller så. Men varför inte...

    Hm... Greta kanske? Skulle gå att fantisera om att vi har en mogen kvinna i sängen. Vera. Hjärtrud.

    Eller Gabriella? Natalie? Yngre lekkamrater.


    Nej, jag tror på Jamila. Min sexleksak ska heta Jamila. Jaaa-mmm-ila
  • Anonym (Fru D.)
    Anonym (Maria) skrev 2023-08-24 09:46:03 följande:

    Tycker mest det låter roligt :) Och väldigt oskyldigt .. du skulle bara veta vad en del fantiserar om haha (jobbade som strippa och ?camgirl? i många år förut). Tycker inte alls det låter psykiskt ohälsosamt. 


    Idag har vi grälat då han är en sån foliehatt, sedan bli vänner igen- sex.
  • Gaskarl
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-24 21:19:00 följande:
    Idag har vi grälat då han är en sån foliehatt, sedan bli vänner igen- sex.
    Vad grälade ni om?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-24 21:19:00 följande:
    Idag har vi grälat då han är en sån foliehatt, sedan bli vänner igen- sex.
    Låter som jag och min sons pappa haha.. också en riktig foliehatt Skrattande
  • Gaskarl

    Tidigt, tidigt imorse kröp jag upp under täcket på Mrs. Fleshlights sida i sängen, kände hennes doft precis innan tunga nådde hennes blygdläppar, slickade henne mjukt och länge, mjöt av hennes mjuka skåra, djupet av den..Till slut bad hon mig att tränga in i henne, vilket jag gjorde...En skön morgon med morgonbris som svalkar oss, i skrivande stund så rider hon mig, med ryggen mot mig...

  • Anonym (Vibra)

    Döpt min Tenga till Barbara, efter Robban Brobergs underbara uppblåsbara. Föreslagit att frun döper sin satisfyer. Då blir vi fyra i sängen...

Svar på tråden Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?