• LostNLate

    Prisvärda sexleksaker

    Jag och min parter är väldigt förtjusta i sexleksaker av olika slag. Men lika kul som det kan vara med bra leksaker är det frustrerande med dålig kvalitet. Dålig skinnimitation, vassa kanter och kassa vibratorer. Finns det något som lika effektivt kan döda lusten? Samtidigt vill man ju inte betala massa i onödan. Vissa av de större näthandlarna har betygssystem med recensioner men de känns inte alltid helt ärliga. 

    Vad har ni för favoriter? Några märken eller specifika produkter ni anser vara extra prisvärda och var inhandlas de till bäst pris?

  • Svar på tråden Prisvärda sexleksaker
  • Anonym (El machinoman)

    Har sedan några månader en sorts fleshlite som är fantastiskt skön för mig. Den är en apparat som träs över kuken.

    Man smörjer den invändigt med glidmedel, där är det valkar av mjuk silikon som får den att kännas som en slida. Och så vibrerar den i olika hastigheter.

    Min fru har en satisfyer, och vi avslutar numera alltid intill varandra, smekande varandra och lekande med våra apparater. För första gången på flera år går det nästan samtidigt för oss. 

  • Anonym (El machinoman)

    Glömde nämna att den kostade 2000 kronor, väldigt mycket pengar men helt klart prisvärd. 

  • Pixie99

    Jag är verkligen ingen expert, men jag tycker att det svenska märket Lelo gör alldeles utmärkta leksaker för kvinnor (vet inte hur det är för män). Vi har köpt ett par vibratorer från dem från deras online-butik. De är rätt dyra men är de har väldigt hög kvalitet med smakfull och skön utformning, utan vassa kanter, klibbig yta eller lukt. De är helt vattentäta så det är bara att tvätta dem ordentligt med tvål och vatten efteråt. Jag använder dem faktiskt inte på egen hand, utan när vi har sex tillsammans. Just att de är så snygga gör att jag kan plocka fram dem utan att det känns konstigt på något sätt.

  • LostNLate

    Är det någon som äger en Sybian eller motsvarande sexmaskin? Var i Europa köper man orginalet till bäst pris? Hur är "kopiorna" i jämförelse?

  • Anonym (El machinoman)
    Pixie99 skrev 2023-08-17 08:42:19 följande:

    Jag är verkligen ingen expert, men jag tycker att det svenska märket Lelo gör alldeles utmärkta leksaker för kvinnor (vet inte hur det är för män). Vi har köpt ett par vibratorer från dem från deras online-butik. De är rätt dyra men är de har väldigt hög kvalitet med smakfull och skön utformning, utan vassa kanter, klibbig yta eller lukt. De är helt vattentäta så det är bara att tvätta dem ordentligt med tvål och vatten efteråt. Jag använder dem faktiskt inte på egen hand, utan när vi har sex tillsammans. Just att de är så snygga gör att jag kan plocka fram dem utan att det känns konstigt på något sätt.


    Om du vill berätta: Hur använder ni den när är tillsammans?
  • Pixie99
    Anonym (El machinoman) skrev 2023-08-22 15:32:23 följande:
    Om du vill berätta: Hur använder ni den när är tillsammans?
    Han använder dem inuti mig istället för fingrarna under tiden som han slickar mig. Den som heter Lelo Mona passar i mig som hand i handske, både storleken och den lite böjda formen. Men vibrationen blir lite för mycket efter ett tag, så den får han stänga av då.
  • PorterPelle

    Vi köpte en sinful bendy före sommaren och leker med den både tillsammans och hon ensam. Den har också varit med på några parträffar och de har beställt egna efteråt. Kraftiga vibrationer för både gpunkt och klitoris ger henne intensiva orgasmer. Kombinera med vattentäta lakan om ni får fontäner för de är i princip garanterade med den. Vi älskar den. 

Svar på tråden Prisvärda sexleksaker