• Anonym (Anonym)

    Hur gammal var du när du skaffade din första sexleksak?

    Lite nyfiken allmänt hur gamla alla var när  de införskaffade sig sin första sexleksak,  jag personligen var 18 år gammal. 

    Hur tycke du din första leksak var och var den bra ?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal var du när du skaffade din första sexleksak?
  • Anonym (Kalle)

    Köpte min första toarulle när jag var 23.

  • Anonym (Mimmi)

    Är man kvinna är det ju bara att gå till kylskåpet, även en deo i en plastpåse kan funka i nödfall.

    Så gäller frågan första gången man använde något annat än en hand för att få orgasm eller första gången man beställde en sak som bara är avsedd som sexhjälpmedel?

  • Pixie99

    Jag föddes med min första sexleksak, alla tio sitter de längst ute på händerna. Under de första 14 åren visste jag inte att de går att använda till denna typ av trevligheter, men dock fann jag mycket nöje i att suga på dem under de första månaderna, har jag fått berättat för mig.

  • Anonym (Lina)
    Anonym (Kalle) skrev 2023-08-27 17:40:39 följande:

    Köpte min första toarulle när jag var 23.


    Vad använde du innan du hittade toapappret?
  • Anonym (80-talet)

    Jag var 19-år när jag fick min första vibrator.
    Det var klassisk sak i svart hårdplast med guldfärgad topp som min pojkvän köpte åt mig. Måste säga att den var överraskande bra.

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Lina) skrev 2023-08-27 19:01:08 följande:
    Vad använde du innan du hittade toapappret?
    Det överlåter jag till dig att fundera över.
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (80-talet) skrev 2023-08-28 07:30:13 följande:

    Jag var 19-år när jag fick min första vibrator.
    Det var klassisk sak i svart hårdplast med guldfärgad topp som min pojkvän köpte åt mig. Måste säga att den var överraskande bra.


    Tänker du på en sådan här?

    box2you.se/mega-top-guld-stafettpinnen&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

    Fortfarande en av mina favoriter!

  • Anonym (Hobbyfemboy)

    Jag var 16 när jag köpte min första plugg. Det var en blank sak i metall med liksom flera kukor som satt ihop i en solid rad. Det var olika storlekar på kulorna med en liten längst ut och sen blev de grövre närmare skaftet.
    Den gav njutning från dag ett Skäms

  • rostigsaab

    Första som jag själv köpte i affär, 18 år (duh, det är ju 18 årsgräns på vuxenleksaker) 
    Det var en skön dildo i normalstorlek som användes flitigt från dag 1. Sedan dess har många fler passerat. 


    Första som jag (många år tidigare) för detta ändamål tillverkade själv var en lätt modifierad diskborste. Jag sågade av den yttersta delen som är formad som en krok för upphängning, filade och sandpapprade änden så den blev någotsånär slät. Även denna användes flitigt när jag runkade. 

    Njuter fortfarande som allramest av sex och onani när jag blir uppfylld i baken av fingrar, en hand, strapon eller en dildo. Drömmen är att en dag få kuk i mig? mmm (men inte bara i baken) 

  • C64HotWheel

    Skaffade min första sexleksak när jag var 21år.
    Hade precis fått egen lägenhet så jag började prenumerera på porrtidningar och så även köpa porrfilmer via postorder från annonser i tidningarna.Sexleksaken köpte jag oxå i samband med en porrfilmsbeställning, det blev en uppblåsbar docka.

Svar på tråden Hur gammal var du när du skaffade din första sexleksak?