• Anonym (Bekymrad terapeut)

    Podden Ängel demonen och barnet

    Jag har lyssnat på podden ängeln demonen och barnet som tips från en arbetskollega som är utgiven utav Stephan Wahlberg. Det måste vara nutidens största pågående stalkning i media.Jag vet inte vart jag ska börja. Det är en man som smutskastar en kvinna som han enligt min tro tryck ner i många år. Jag har jobbat med dessa kvinnor i över 30 år. Men aldrig har jag stött på den här nivån utav förnedrande från en man. Man kan tydligt skildra svartsjukan och besattheten han har. Det paranoida och konspirationsteorierna bara haglar! Jag tror på riktigt att denna man kan vara riktigt farlig. Så jag vill även utifrån min erfarenhet varna för denna man. Han har enligt podden blivit anmäld flera gånger från denna kvinna allt ifrån våldtäkt till hemfridskränkning! Jag kan inte säga vad som är sant eller inte i denna poddserie. men han har gjort över 50 avsnitt om denna kvinna och deras gemensamma partner. Bara det talar sitt tydliga språk. Han tar inte ansvar för att han åsamkat mycket lidande utan ser sig rakt igenom som det största offret. Usch Usch Usch! Jag känner verkligen för denna typ av kvinnor. Hoppas att han drar till sig nya offer. vilket tyvärr ofta är det som händer.

  • Svar på tråden Podden Ängel demonen och barnet
  • Anonym (b)

    Är detta någon slags dold reklam? Vem skulle vilja lyssna på det där, får inte ens fram beskrivningar på avsnitten? Långa av en okänd snubbe. Tvivlar på att följarskaran är stor.

  • Anonym (Bekymrad terapeut)

    Den har ganska många visningar på youtube. men. Visserligen verkar den minska i visningar. 
    Nej ingen reklam. Jag tycker bara det är fruktansvärt att detta får förekomma i vårt samhälle. och jag har letar efter någon som opponerar sig mot den. Men någon måste vara det första. 

  • Anonym (ll)

    Du måste vara lite korkad TS (ja ursäkta), man sprider väl inte själv sånt man inte vill ska sprida sig?

    Dessutom har jag svårt att tro på att du är terapeut, som inte kan skriva bättre än du gör (både grammatikfel och konstiga ordvändningar). 

  • Anonym (b)

    Du sprider hans innehåll, vilket ger visningar men du skrev podd så tänkte aldrig Youtube.


    Du hoppas att han drar till sig nya offer???

Svar på tråden Podden Ängel demonen och barnet