• sagastyles

    Det okända - vilket avsnitt?!

    Hej, är det någon här som kollar mycket på TV4 serien ?Det Okända?? Jag skulle behöva hjälp!


    Jag minns nämligen att jag för ett halvår sedan kollade på ett avsnitt (vet inte från vilken säsong) men jag skulle gissa på att det var ett avsnitt från någon nyare säsong. i avsnittet var det en kille som verkade vara väldigt medial och kunde känna av (?) andar. Han fick besök av en ande som var en kille som dött i en bilolycka , jag tror att det var hans kompis avlidna bror han fick besök av om jag inte minns helt fel. Ett medium han och hans familj har kontaktat beskriver vem denna ande är och det är då han får bekräftat att det är hans väns avlinda bror, jag tror att det var så iallafall.
    jag har letat som en tok efter avsnittet då jag minns det som ett väldigt intressant avsnitt! är det någon som känner igen detta avsnitt? Och som kanske vet  vilken säsong det var från? Hjäääälp mig att hitta!
    Förstår att det är många som tycker denna serie är skit, men jag uppskattar den väldigt mycket och tycker den är otroligt spännande - oavsett om det är fake eller inte! ;) 

  • Svar på tråden Det okända - vilket avsnitt?!
  • Anonym (Öh)
    SmulanFnulan skrev 2023-09-14 20:19:17 följande:

    Tror folk på fullaste allvar att det där är på riktigt?  // Skrattande Är ju så dumt att klockorna stannar.


    och priset för dagens mest onödiga kommentar går till SmulanFnulan 🤦🏻?♀️
  • RaYzLeR

    Jag kan tycka att Det okända kan vara spännande att kolla på, och då tror jag ändå inte på det övernaturliga.

  • sagastyles
    SmulanFnulan skrev 2023-09-14 20:19:17 följande:

    Tror folk på fullaste allvar att det där är på riktigt?  // Skrattande Är ju så dumt att klockorna stannar.


    Som sagt så tycker jag att serien är otroligt spännande, oavsett om det är fake eller inte. Ska du vara negativ behöver du inte skriva något tack! :)
  • SmulanFnulan
    sagastyles skrev 2023-09-14 20:33:09 följande:
    Som sagt så tycker jag att serien är otroligt spännande, oavsett om det är fake eller inte. Ska du vara negativ behöver du inte skriva något tack! :)
    Jag får skriva precis vad jag vill tack så mycket. Önskar du inte få några som helst svar så kan du skriva i ett anteckningsblock.
  • sagastyles
    RaYzLeR skrev 2023-09-14 20:28:45 följande:

    Jag kan tycka att Det okända kan vara spännande att kolla på, och då tror jag ändå inte på det övernaturliga.


    Ellerhur! Mycket spännande serie. Oavsett om man tror På det övernaturliga eller inte :) 
  • Anonym (Hm)
    sagastyles skrev 2023-09-14 20:41:07 följande:
    Ellerhur! Mycket spännande serie. Oavsett om man tror På det övernaturliga eller inte :) 
    Det tycker jag med
  • Anonym (Öh)
    SmulanFnulan skrev 2023-09-14 20:37:21 följande:
    Jag får skriva precis vad jag vill tack så mycket. Önskar du inte få några som helst svar så kan du skriva i ett anteckningsblock.

    Hon ställde ju en konkret fråga. Så det är antagligen den hon vill få svar på. 

    ja du kan skriva vad du vill men det gör inte din kommentar mindre onödig. 


    Människa asså. Tänk innan du babblar 

  • sagastyles
    Anonym (Öh) skrev 2023-09-14 21:37:58 följande:

    Hon ställde ju en konkret fråga. Så det är antagligen den hon vill få svar på. 

    ja du kan skriva vad du vill men det gör inte din kommentar mindre onödig. 


    Människa asså. Tänk innan du babblar 


    Jo det är väldigt tråkigt att folk som inte har något vettigt att säga ska skriva otrevliga och onödiga saker när jag bara ville ha svar på min fråga. Förstår inte varför man ska lägga ner tid på att göra sånt, trist är det..

    Tack så mycket för din kommentar iallafall!! Kram!
  • Anonym (Öh)
    sagastyles skrev 2023-09-14 21:50:24 följande:
    Jo det är väldigt tråkigt att folk som inte har något vettigt att säga ska skriva otrevliga och onödiga saker när jag bara ville ha svar på min fråga. Förstår inte varför man ska lägga ner tid på att göra sånt, trist är det..

    Tack så mycket för din kommentar iallafall!! Kram!
    Helt otroligt 😑

    oh well. Jag hoppas du hittar avsnittet! Om du vet något mer, tex vart i Sverige de befann sig eller vilket medium som var där blir det nog lite lättare. Googla på de olika medium som finns i programmet och se vem du känner igen. Då har du åtminstone ytterligare en ledtråd 

    lycka till! 😊
  • SmulanFnulan
    Anonym (Öh) skrev 2023-09-14 21:37:58 följande:

    Hon ställde ju en konkret fråga. Så det är antagligen den hon vill få svar på. 

    ja du kan skriva vad du vill men det gör inte din kommentar mindre onödig. 


    Människa asså. Tänk innan du babblar 


    Och du svarade på hennes fråga menar du? Haha, du är inte lite eljest du. Människor alltså. Den ena tror på spöken och den andra(du) tänker med sitt stora feta rövhål.
  • Anonym (Öh)
    SmulanFnulan skrev 2023-09-14 22:10:07 följande:
    Och du svarade på hennes fråga menar du? Haha, du är inte lite eljest du. Människor alltså. Den ena tror på spöken och den andra(du) tänker med sitt stora feta rövhål.
    Ah. En mycket vuxen person ser jag. 😌☝🏼
  • Anonym (Spöket)
    Anonym (Öh) skrev 2023-09-14 22:33:38 följande:
    Ah. En mycket vuxen person ser jag. 😌☝🏼
    Fast Smulan har en poäng eftersom du klagade på att hen inte svarade på ts fråga men det gjorde inte du heller ergo bidrog du med ingenting. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Spöket) skrev 2023-09-14 22:42:19 följande:
    Fast Smulan har en poäng eftersom du klagade på att hen inte svarade på ts fråga men det gjorde inte du heller ergo bidrog du med ingenting. 

    Du babblar också på utan att tänka ser jag. 


    jag har visst svarat och gett två olika länkar till sajter där ts kan hitta alla säsonger och alla avsnitt med förklaring om handlingen för att lättare kunna filtrera. 

  • sagastyles
    Anonym (Öh) skrev 2023-09-14 22:09:12 följande:
    Helt otroligt 😑

    oh well. Jag hoppas du hittar avsnittet! Om du vet något mer, tex vart i Sverige de befann sig eller vilket medium som var där blir det nog lite lättare. Googla på de olika medium som finns i programmet och se vem du känner igen. Då har du åtminstone ytterligare en ledtråd 

    lycka till! 😊
    Det är det som gör mig tokig!! minns varken vart dom befann sig eller vilket medium som medverkade😫 Aja, får fortsätta kolla, lär nog hitta det tillslut!😊
    Tack för din hjälp iallafall!
  • Anonym (Hm)
    sagastyles skrev 2023-09-15 00:10:25 följande:
    Det är det som gör mig tokig!! minns varken vart dom befann sig eller vilket medium som medverkade😫 Aja, får fortsätta kolla, lär nog hitta det tillslut!😊
    Tack för din hjälp iallafall!
    Hoppas att du hittar avsnittet
Svar på tråden Det okända - vilket avsnitt?!