• Hund12345

    Ägglossningstest!

    Hej!
    min fundering är om jag redan haft äl o att de e därför de syns svagare idag än igår på testet. eller bör jag fortsätta testa? Enligt appen så ska jag ha äl på torsdag 21/9. 


    Aldrig använt äl test innan så har noll koll men efter missfallet så vill vi lyckas. 


  • Svar på tråden Ägglossningstest!
  • Maymom

    Fortsätt testa. För jag antar att du inte sett nån ökning ännu?
    gissningsvis får du stegring imorgon om du ska ha ÄL 21a. Men gissar att du inte tempar och prognosen på ÄL enbart är en gissning från appen utifrån snittet när ÄL brukar infinna sig. Så du kanske får testa några dagar till. Hittar du inte ÄL, så börja testa lite tidigare nästa cykel.
    (Du kan även ha haft ÄL)

  • Hund12345

    Nä ingen ökning, tog första testet igår. Nä jag kollar bara på äl test o hur mina flytningar är. Aldrig kört med äl test innan men fick några av en kompis så tänkte att jag använder väl dom. I helgen hade jag hugg & smått mensvärk, vet inte om man brukar ha de vid äl. Helt glömt hur de va för 5år sedan när jag sist va gravid. 

  • Maymom
    Hund12345 skrev 2023-09-19 09:54:02 följande:

    Nä ingen ökning, tog första testet igår. Nä jag kollar bara på äl test o hur mina flytningar är. Aldrig kört med äl test innan men fick några av en kompis så tänkte att jag använder väl dom. I helgen hade jag hugg & smått mensvärk, vet inte om man brukar ha de vid äl. Helt glömt hur de va för 5år sedan när jag sist va gravid. 


    Det kan man ha vid ÄL. Men man kan ha det både innan, medans och efter ägget släpps, så det säger inte så mycket bara själva smärtan. 


    Du får se om du får nån stegring närmsta dagarna, annars testa tidigare i nästa cykel. 

Svar på tråden Ägglossningstest!