• USA111

    Sommaren med släkten

    Varför kommer aldrig serien? Spelades in förra sommaren och brukar sändas i februari

  • Svar på tråden Sommaren med släkten
  • USA111
    RaYzLeR skrev 2023-09-30 19:02:56 följande:

    Har dom gjort nya avsnitt?


    Ja förra sommaren spelade de in
  • RaYzLeR
    USA111 skrev 2023-09-30 19:13:04 följande:
    Ja förra sommaren spelade de in
    Vad kul. Jag gillar Sommaren med släkten. 🤩
  • MiaN77
    USA111 skrev 2023-09-30 19:13:04 följande:
    Ja förra sommaren spelade de in

     


    Även i somras spelade de in. Så de ligger två säsonger efter. Hört lite rykten om att anledningen är att fjolårets säsong dröjer är att det krånglar med något avtal. De har använt något i någon scen som de inte hade tillstånd att använda och innan det är klart/avgjort så kan de inte visa serien.

  • MiaN77
    USA111 skrev 2023-10-13 22:59:42 följande:

    Spelade de i i sommar jag såg aldrig de sökte statister...... borde sett det då på statist.se


    Rakel lade i alla fall upp bilder på sin Instagram story där jag fick uppfattningen om att de spelade in. Peter var med och även Chrstine Meltzer var med på hennes inlägg.
  • USA111
    MiaN77 skrev 2023-10-14 19:59:21 följande:
    Rakel lade i alla fall upp bilder på sin Instagram story där jag fick uppfattningen om att de spelade in. Peter var med och även Chrstine Meltzer var med på hennes inlägg.
    Okej men jag har sett de spelade in förra sommaren ej sett de sökt statister
  • USA111
    MiaN77 skrev 2023-10-14 19:59:21 följande:
    Rakel lade i alla fall upp bilder på sin Instagram story där jag fick uppfattningen om att de spelade in. Peter var med och även Chrstine Meltzer var med på hennes inlägg.
    Jasså det ser jag inte kanske var på hennes händelse
  • USA111
    MiaN77 skrev 2023-10-03 20:06:20 följande:

     


    Även i somras spelade de in. Så de ligger två säsonger efter. Hört lite rykten om att anledningen är att fjolårets säsong dröjer är att det krånglar med något avtal. De har använt något i någon scen som de inte hade tillstånd att använda och innan det är klart/avgjort så kan de inte visa serien.


    Vaddå reklam kanal får väl använda coca cola
Svar på tråden Sommaren med släkten