• USA111

    Praktik suger

    Är inom LSS och har nu jävla praktik för jag stod ej ut på dagliga verksamheten men praktiken suger då var en dv mycket slappare. Grrr. Fan vad jag längtar till praktiken är över. Man var i en secondhand butik och där fick man bara packa hela tiden. usssssssssssssh,,,,,,nej gå igenom ömtåligt porslin suger ni ska veta vad jag tappade mycket marmelad burkar när man 1999 praktiserade på konsum. har en handledare med en från ens dv. varför ska hon vara med på praktikten för man brukar ju få en handledare på arbetsplatsen. ska testa där 1 månad men sa till henne att jag vill bara testa 2 v för står ej ut 1 månad då jag är redan trött efter 2 dgr. Och spec om jag sen får göra allt själv. Grr. orka. var sen helt trött när man gått igenom allt porslin och då var det 2 timmar kvar och sen skulle man packa med. vad jobbigt. ville gå hem då.... om man fått packa leksaket och kläder en sak de behöver man ej ha in i tidningspapper och är inte ömtåligt. lika sugigt måste dte vara att jobba på amazxon och förpacka saker. jag har gjort en liknande sak en gång. packat basilika. det var bättre de var iallafall ej ömtåliga

  • Svar på tråden Praktik suger
  • USA111

    Pallar ej med ens dv och pallar ej med praktik önskar man fick gå i pension. man räknas ju som pensionär när man har dv för man går på sjukerättning!

  • USA111

    Jag har dv 3 dgr i veckan men nu sa hon att man ej har handledare . det har man bara i skolan.  men hade handledare när jag var på konsum via arbetsmarknads enheten. för mycket jobb där jag är nu som jag får göra helt ensam.

Svar på tråden Praktik suger