• Anonym (Vad gör jag)

    Play stupid games win stupid prices

    Hej! Jag brätta för min sambo att jag hade hl och brukade lägga upp bilder där varje gång han kolla porr för jag tycker det var typ samma sak. Inget mer, inte på mitt ansikte eller något som kunde känna igen mig bara min kropp med underkläder. Gjorde detta för att känna att jag visst var tillräcklig för han att någon tycker att jag var fin
    Har fått jävligt dåligt självförtroende av att han kollar på porr och visar mig alla tjejer... Berättade iallafall, blev blanda de känslor han blev mest ledsen för att jag inte sagt något vilket jag förstår. Men nu vill han lägga upp bilder tillsammans i syfte att hitta en till till vårat förhållande. Han vill chatta med folk och ta in en till... Vilket jag inte vill. Det var inte ens syftet till o börja med han säger "hur kan du ens ha maga att säga att vi inte ska in där och kolla" "jag måste få veta vad du gör där" "det är bara skriva med andra vad spelar det för roll?" osv
    .. Hur kan jag ta mig ut ur Det här? 

  • Svar på tråden Play stupid games win stupid prices
  • Anonym (qqq)

    Du måste göra slut. Ni passar ju inte alls ihop. Din självkänsla kommer växa bara av att komma ur den relationen!

Svar på tråden Play stupid games win stupid prices