• Åldersstigen

    Inga pussar

    Hej! 
    Jag har nyligen börjat dejta en kille, 
    som älskar att ligga och kela i flera timmar, och han har lätt för att uttrycka 
    sina känslor, men han har aldrig pussat mig. 
    Jag tycker att detta är väldigt tråkigt! 
    Är själv väldigt ovan vid fysisk beröring då jag inte haft något förhållande på c:a 20 år. Jag är 50 år nu.
    Jag tycker att det känns oerhört jobbigt och genant att ta upp detta. 
    Funderar på om jag ska se till att vara beredd så fort jag får läge att pussa honom, något jag inte vet om jag vågar...... 
    Annars kanske jag ska lägga mitt ansikte i en sådan position att HAN får läge? 
    Finns det någon som har några tankar? (vi har dejtat c:a en månad) 

  • Svar på tråden Inga pussar
  • Anonym (Mx)

    Det är bara att pussa honom när du känner att det är läge. Blir det rätt så blir det rätt, blir det fel så har ni brutit isen och kan skratta åt det och prata om det.

    Det troligaste är att han är ovan/blyg/vill visa respekt och vara försiktig etc

  • Anonym (mmmm)

    Lite skumt, men jag tror som Mx. Sen är det vilka vibbar du ger ifrån dig. Jag har tydligen alltid gett ifrån mig vibbar att killen ska ta det lite lugnt. Då kan han bli mer försiktig än han behöver vara. Det behöver inte vara traditionellt. Du kan ju ge honom er första kyss? Ryggar han tillbaka då, ja, då är det något fel. 

  • Anonym (Plus och minus)

    Vissa män är inte så puss-sugna norr om midjan.

    Jag har en sån nu och jag förlåter honom Flört, även om det vore trevligt med lite mer uppmärksamhet upptill också.

  • Åldersstigen

    Tack till er som har skrivit! 
    Tror att ni har rätt. Ska försöka både ha mitt huvud nära hans mun, och våga pussa honom om inget händer. Eftersom han är så kelig borde han ju gilla att pussas och kyssas. Lite konstigt kanske att samlaget kom före pussandet, men han tände ju rejält på mig......

  • Åldersstigen

    Förlåt upprepning i svaret, läste inte mitt första inlägg innan jag svarade..
    Är så tacksam för att ni okända vill peppa mig!

Svar på tråden Inga pussar