• Svar på tråden Kan någon tyda dethär testet?
  • Nattisvallie

    Det är ett super tydligt streck, sen 3 super super svaga? Vad sjutton betyder det? För först sa testet ?gravid? sen ändras till ? inte gravid ? så lite förvirrad blir man ju. 

  • Lilant
    Nattisvallie skrev 2023-11-15 11:36:00 följande:

    Det var endast av ren nyfikenhet :) 
    jag frågade om någon kan tyda, inte dömma


    Det är omöjligt att tolka då det är ogiltigt. Ta ett riktigt test och be folk tolka sen
  • Cookee

    Är det med veckoindikator? Så här såg mitt ut när det var positivt 1-2 v, jag tror det ensamma strecket behöver vara lika starkt som kontrollstrecket på den andra remsan för att det ska vara positivt. De tre sträcken syns nog alltid ö, men det verkar vara deras styrka som avgör. att strecken syns innebär alltså inte att det är positivt. 


    jag tror dock inte du kommer sluta undra innan du tagit ett nytt test, så gör det istället. Om svaret ändrat sig på testet låter det ju även som att det kan vara felaktigt. Jag har dock märkt att den digitala texten kan ändras/se ut att vara fel om man läser av testet när det är vinklat, det kan ju vara det.

  • Nattisvallie


    Ja jag var ju på gynakuten med där dom konstaterade att det verkar vara något som precis hittat ner dit? om/när det fäster det får vi se 
  • nathalie85
    Nattisvallie skrev 2023-11-15 13:19:57 följande:
    Ja jag var ju på gynakuten med där dom konstaterade att det verkar vara något som precis hittat ner dit? om/när det fäster det får vi se 
    hur gick det? varför var du på gyn akuten?
Svar på tråden Kan någon tyda dethär testet?