• Linda Li

    Fråga kring följare på instagram

    Hej! 

    Jag undrar om någon har mer kunskap kring detta än mig, har försökt googlat fram men blev osäker.

    Jag har ett "privat" instagram konto och fick två nya följare som jag varken kan se i aktiviteter att jag har lagt till eller som har lagt till mig och plötsligt försvann dom samma dag. 

    Hur kan man få nya följare utan att acceptera dom samt att jag följde tillbaka helt plötsligt? Är mitt konto hackat? 

  • Svar på tråden Fråga kring följare på instagram
  • Yuppyupp

    Hej!


    Nej, det som har hänt är att personerna har ångrat sin vänförfrågan. Kan vara någon som råkat trycka när de skrollade. Notisen finns kvar, men själva förfrågan är borta. Ditt konto är inte hackat :)

  • Linda Li

    Tack för svar! Men kan dom läggas till trots att jag har ett låst konto där man måste skicka förfrågan och där jag följer tillbaka? 

  • Yuppyupp
    Linda Li skrev 2023-12-01 13:01:03 följande:

    Tack för svar! Men kan dom läggas till trots att jag har ett låst konto där man måste skicka förfrågan och där jag följer tillbaka? 


    Läggas till kan dom inte göra. Är det så att du har sett att antalet personer har ökat bland dina följare är det troligtvis personer som tidigare tagit bort sitt konto (som brukar följa dig) och nu valt att öppna sina konton igen. 
Svar på tråden Fråga kring följare på instagram