• Anonym (Hoppas inte)

    TW! Missfall eller "bara" blödning

    TW/CW ifall ifall.


    Halloj. Vad tror ni?
     
    Gravid i okänd vecka, BM tror v 11-12. Ingen ordning på mensen sen dottern föddes i slutet på april, ammar fortfarande. Mens senast i oktober och en mindre "konstig" blödning i slutet på november. Nu blöder jag igen, slutet på december då mensen borde ha kommit. Blött i två dagar, inga mängder men färskt. Ingen smärta förutom lite lite molvärk/lätt mensvärk, inga klumpar, i början lite slem annars inget. Värt att nämna att jag fick rectocele/buktande bakre slidvägg efter förra förlossningen och ibland måste jag trycka med tummen liksom inifrån. Upplever att blödningen började efter detta. Superstarka grav-test hela tiden.
     
    Vad tror ni, blödning från tappen typ eller missfall på gång? Har tid till BM 2/1.
  • Svar på tråden TW! Missfall eller "bara" blödning
  • BeeHappy

    Låter lite som min nuvarande graviditet och jag var på ultraljud igår med en levande liten bebis i v 13. Hade en mindre blödning i v 9 och sedan en stor blödning i v 11 som rann igenom trosorna, därefter några droppar under ett dygn. Blev gravid efter en skrapning och tror kanske att mina slemhinnor var extra känsliga. 

    Hoppas allt går bra för dig! 

Svar på tråden TW! Missfall eller "bara" blödning