• Anonym (Kvävd)

    Dejt som är för mycket

    Hej på er! 


    Jag har sedan ett par veckor träffat en kille som verkligen är jättetrevlig och vi har roligt ihop. Första tiden tyckte jag bara det var gulligt att han skickade så många sms och meddelanden men nu har jag börjat irritera mig på det. Om jag inte svarar på ett sms direkt så kan han skicka flera på raken och ibland skriver han istället på tex Messenger och försöker få kontakt där. Han skriver kanske runt 30 meddelanden om dagen och jag svarar på runt 10. Han är väldigt benägen att träffa mina barn och tjatar mycket om det. Jag tycker det är för tidigt men han menar på att det är dags nu. Han tjatar och tjatar om att träffas jämt och ständigt och jag känner mig kvävd. Hur ska jag säga till honom? Eller ska jag lämna? 

  • Svar på tråden Dejt som är för mycket
  • Anonym (No-no)

    Han verkar ju helt och hållet sakna känsla. 30 (!) SMS om dagen och ni är ännu bara på dejtingstadiet. Det är verkligen där man bör känna efter och verkligen inte vara för "på".

    Att det dröjer en dag eller två utan komminikation ökar ju bara spänningen.

    Kvävd, ja. Jo, jag förstår.

  • Givdul
    Anonym (Kvävd) skrev 2024-03-08 23:11:15 följande:

    En liten uppdatering?
    Fick reda på att han har skaffat en ny tjej som redan (!) flyttat in hos honom. Alltså knappt 1,5 månad efter att jag blockerat honom överallt. Skönt tycker jag, nu kan jag nog vara lugn.


    Hmm stackars tjej om allt fortsätter så
  • Anonym (No-no)
    Givdul skrev 2024-03-08 23:47:12 följande:
    Hmm stackars tjej om allt fortsätter så
    Eller så är hon av samma sort = perfekt matchning.
  • Anonym (Asf)
    Anonym (Kvävd) skrev 2024-03-08 23:11:15 följande:

    En liten uppdatering?
    Fick reda på att han har skaffat en ny tjej som redan (!) flyttat in hos honom. Alltså knappt 1,5 månad efter att jag blockerat honom överallt. Skönt tycker jag, nu kan jag nog vara lugn.


     Då kan han fokusera på det. Bra för dig och dina barn.
  • Givdul
    Anonym (No-no) skrev 2024-03-08 23:54:42 följande:
    Eller så är hon av samma sort = perfekt matchning.
    Javisst, så kan det vara o det får vi hoppas på. Vad säger man, kaka söker maka eller så😆
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kvävd) skrev 2024-03-08 23:11:15 följande:

    En liten uppdatering?
    Fick reda på att han har skaffat en ny tjej som redan (!) flyttat in hos honom. Alltså knappt 1,5 månad efter att jag blockerat honom överallt. Skönt tycker jag, nu kan jag nog vara lugn.


    Kul för dig att du har blivit av med honom men stackars den andra tjejen. Hon vet inte vad som väntar😞
  • Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Samma) skrev 2024-01-11 14:06:52 följande:

    De låter ganska likt min dejt. Vi har dejtat några månaders nu.
    Han skickar väldigt mycket och kan bli orolig/ misstänksam om jag inte svarar snabbt nog.
    Säker 100 medelanden om dagen. 
    Mindre när han jobbar.

    Han har träffat mina barn.
    Han är osäker person rädd bli lämnad och sorad, säger det själv att han rädd .
    Lite smått svartsjuk med.

    Har inge bra tips. Jag gillar honom och "står ut"
    Han har osäker anknytning mönster och jag kan nog sätta mig in i det vill bemöta. 


    Stjäl inte andras trådar! Skapa en egen. 
  • Anonym (Kvävd)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-03-10 13:51:45 följande:
    Kul för dig att du har blivit av med honom men stackars den andra tjejen. Hon vet inte vad som väntar😞
    Hon måste ju vara av samma skrot och korn som honom.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kvävd) skrev 2024-03-10 19:10:37 följande:
    Hon måste ju vara av samma skrot och korn som honom.
    Varför? Du visste ju inte att han är så. Hur kan hon veta?
  • Anonym (Kvävd)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-03-10 19:13:20 följande:
    Varför? Du visste ju inte att han är så. Hur kan hon veta?
    Om man flyttar in hos någon efter ett par veckor så? Hade någon föreslagit det till mig hade jag dragit direkt. Jag hoppas verkligen att det blir bra för dem.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Kvävd) skrev 2024-03-10 20:11:03 följande:
    Om man flyttar in hos någon efter ett par veckor så? Hade någon föreslagit det till mig hade jag dragit direkt. Jag hoppas verkligen att det blir bra för dem.
    Alltså vad fan är det för karl egentligen? Har han ingen respekt för andra människor? Och har han ingen sjukdomsinsikt?
Svar på tråden Dejt som är för mycket