• Anonym (Fråga)

    Inget ägglossnings-sekret, inga äggviteflytningar = ingen graviditet

    Förut fick jag sega, trådiga flytningar varje ägglossning. Dom syntes hur tydligt som helst i trosorna och ibland dinglade det en tråd från snippan efter jag kissat till och med. Detta var innan jag födde barn och innan jag genomgick en konisering. Läkarna sa att koniseringar inte påverkar möjligheten att bli gravid igen. Jag var 29 år när jag hade ägglossningsflytningar och nu är jag 33 år och har inte en tillstymmelse till ägglossningsekret. Vad kan ha hänt? Jag blir alltså inte gravid heller. Går det att bli gravid utan dessa sega flytningar? Jag får positiva ägglossningstest.

  • Svar på tråden Inget ägglossnings-sekret, inga äggviteflytningar = ingen graviditet
  • Anonym (Fråga)

    Inte ett enda svar, om ens ett spekulerande svar, var ju lite snopet. Är fräck och puffar, tänker på det här så mycket.

  • Anonym (F)

    Läkarna har rätt, konisering påverkar inte fertiliteten. Sekret kan ändras med åldern och betyder inte att du inte har ägglossning. Du blir inte gravid pga om du har sekret eller inte utan pga att du har faktiska ägg att befrukta. Du har ägglossning men blir av någon anledning inte gravid, men det förändrade sekretet är inte förklaringen.

  • Anonym (Fråga)
    Anonym (F) skrev 2024-01-04 20:22:41 följande:

    Läkarna har rätt, konisering påverkar inte fertiliteten. Sekret kan ändras med åldern och betyder inte att du inte har ägglossning. Du blir inte gravid pga om du har sekret eller inte utan pga att du har faktiska ägg att befrukta. Du har ägglossning men blir av någon anledning inte gravid, men det förändrade sekretet är inte förklaringen.


    Okej, tack för ditt svar! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Inget ägglossnings-sekret, inga äggviteflytningar = ingen graviditet