• Nandez

    Farmen 2024

    I kväll är det dags Farmen, här pratar vi stort och smått med vänlig och respektfull anda😀

    OBS
    Inga spoilers

  • Svar på tråden Farmen 2024
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-17 23:08:50 följande:

    Fast jag trodde att det var Cornelia som skulle vinna.
    Enligt den som spoilade så var dte så.
    Men det var,tack och lov,fel. 


    Det jag läste om alla deltagare så stod det att "Till sist så tog Levin vinsten i årets Farmen" Och det var på fredag långt innan Finalen kördes i Tv. Så ja jag har tyckt att det var skit att se programmet överhuvudtaget. 

    Ingen av det fyra som var kvar var värdiga vinnare då dem alla snackat skit om andra deltagare och då mest skit om Per som ändå varit den som jobbat mest och varit vänlig med alla.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-17 23:11:34 följande:
    Ja äntligen slipper man deras pabbel och lathet. Prata kan dom, men att sköta en farm kan dem inte.
    Precis.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-17 23:15:25 följande:
    Det jag läste om alla deltagare så stod det att "Till sist så tog Levin vinsten i årets Farmen" Och det var på fredag långt innan Finalen kördes i Tv. Så ja jag har tyckt att det var skit att se programmet överhuvudtaget. 

    Ingen av det fyra som var kvar var värdiga vinnare då dem alla snackat skit om andra deltagare och då mest skit om Per som ändå varit den som jobbat mest och varit vänlig med alla.
    Ok. Ja,personen som spoilade hade då fel,som tur var.

    Nej,ingen av dem var värdig. Men av dem som var kvar så var det rätt person som vann.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-17 23:28:57 följande:
    Ok. Ja,personen som spoilade hade då fel,som tur var.

    Nej,ingen av dem var värdig. Men av dem som var kvar så var det rätt person som vann.
    Jag ser fortfarande RÖTT när jag tänker på vad eller hur Levin uppförde sig när Per åkte ut. Det var så löjligt av en vuxen man att skrika och vifta att äntligen är han Per ute och allt vad han sa framför kameran.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-17 23:41:20 följande:
    Jag ser fortfarande RÖTT när jag tänker på vad eller hur Levin uppförde sig när Per åkte ut. Det var så löjligt av en vuxen man att skrika och vifta att äntligen är han Per ute och allt vad han sa framför kameran.
    De två verkar inte ha klickat.
    Enligt Levin så ska Per har hånat honom och sagt att alla som var kvar ville ha ut honom.
    Om det stämmer så kan jag på ett sätt förstå.
    Men jag tycker inte det rättfärdigar att han beter sig på samma sätt.
    Man kan inte älska alla,men man kan visa respekt.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-03-18 14:08:40 följande:
    De två verkar inte ha klickat.
    Enligt Levin så ska Per har hånat honom och sagt att alla som var kvar ville ha ut honom.
    Om det stämmer så kan jag på ett sätt förstå.
    Men jag tycker inte det rättfärdigar att han beter sig på samma sätt.
    Man kan inte älska alla,men man kan visa respekt.
    Maxine och Cornelia  från Torpet sa direkt dem kom till Farmen att dem ville ha ut Levin. Det sa dem flera gånger och det var nog det Per sade till Levin. 

    Nä alla kommer inte överens med varann, men man kan visa respekt. 

    Varken Jennifer, Fredrik, Tim eller Levin har visat respekt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-03-19 00:13:39 följande:
    Maxine och Cornelia  från Torpet sa direkt dem kom till Farmen att dem ville ha ut Levin. Det sa dem flera gånger och det var nog det Per sade till Levin. 

    Nä alla kommer inte överens med varann, men man kan visa respekt. 

    Varken Jennifer, Fredrik, Tim eller Levin har visat respekt.
    Nu vet jag inte om dte stämmer. Men läste i Aftonbladet efteråt i en artikel om hur dte gått för alla deltagare att Per skulle ha kommit in i köket och hånat Levin och sagt att alla vile ha ut honom.
    När de hade kommit till finalveckan och ingen av de andra o Pers gäng var kvar.
    Sen vet jag inte om det är Levins egna uppfattning.
    Men stämmer det så var det ju inte juste av Per heller.

    Ja,de håller jag med om. Framförallt Jennifer,Fredrik och Tim.
    Jag vet inte om jag tycker att Levin har varit direkt respektlös,till skillnad från de andra.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-17 23:08:50 följande:

    Fast jag trodde att det var Cornelia som skulle vinna.
    Enligt den som spoilade så var dte så.
    Men det var,tack och lov,fel. 


    Skönt att det inte stämde, av dom 4 som var kvar var Levin den enda som jag hoppades vinna. Inte Trygg, inte Tim eller Cornelia
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-19 18:54:05 följande:
    Skönt att det inte stämde, av dom 4 som var kvar var Levin den enda som jag hoppades vinna. Inte Trygg, inte Tim eller Cornelia
    Ja,det håller jag med om.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-19 20:39:19 följande:
    Ja,det håller jag med om.
    Hade någon av dom andra tre vunnit , usch 
  • molly50
    Nandez skrev 2024-03-20 19:00:38 följande:
    Hade någon av dom andra tre vunnit , usch 
    Ja,då vete tusan om jag hade tittat mer.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-03-20 19:30:36 följande:
    Ja,då vete tusan om jag hade tittat mer.
    Skrattar, samma här😁
  • Jhannis

    Frågan är om det blir Farmen nästa år om man ska titta över huvud taget då meningen med programmet har inte med meningen att göra. Ingen behöver ta hand om djuren, sköta trädgårdslandet, potatislandet....Det verkar bara vara ett elakt socialt spel om att vara elakast, latast för att håva in en halv miljon.

    Tycker synd om djuren och alla det som satt potatisen, sått grönsaker.....

  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-22 00:03:25 följande:

    Frågan är om det blir Farmen nästa år om man ska titta över huvud taget då meningen med programmet har inte med meningen att göra. Ingen behöver ta hand om djuren, sköta trädgårdslandet, potatislandet....Det verkar bara vara ett elakt socialt spel om att vara elakast, latast för att håva in en halv miljon.

    Tycker synd om djuren och alla det som satt potatisen, sått grönsaker.....


    Tycker inte att den här säsongen varit annorlunda än tidigare säsonger 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-03-23 16:02:07 följande:
    Tycker inte att den här säsongen varit annorlunda än tidigare säsonger 
    Alla tittare tycker olika och så ska det vara. Jag tycker att det varit den sämsta på länge. Dåliga Farmen har även varit när Naken Janne var med och han killen med det enormt stora glasögonen. Programmet handlar inte om att sköta om en farm eller vem som är bäst på att sköta en Farm. Ordet Farmen borde byta namn.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-03-23 21:50:46 följande:
    Alla tittare tycker olika och så ska det vara. Jag tycker att det varit den sämsta på länge. Dåliga Farmen har även varit när Naken Janne var med och han killen med det enormt stora glasögonen. Programmet handlar inte om att sköta om en farm eller vem som är bäst på att sköta en Farm. Ordet Farmen borde byta namn.
    Tycker att det har varit tjafs, intriger och pakter i alla säsonger. Det har kastas gröt, död höna på trappan till storbondehuset, folk har stått och skrikit åt andra. Någon har blivit utkastad men alla tycker och uppfattar olika