• Vadvetjag00

    Vilken åldersgrupp på killar är värst?

    Som titeln säger och varför?

    Tycker att när man blivit äldre och varit med fler killar (vänskapligt) så verkar 23-26 års killar vara värst? De är alltid prat om andra brudar, sex och fest. De vill inte ha spelkväll utan vill titta på andra tjejer (lätt avklätt) på Youtube och dricka... 

    Blir de bättre? 

  • Svar på tråden Vilken åldersgrupp på killar är värst?
  • Anonym (M)

    Har inte med ålder att göra utan personlighet. Har träffat skitstövlar i alla åldrar. 

  • Anonym (M)
    Vadvetjag00 skrev 2024-01-08 08:51:13 följande:

    Så det kan inte bli bättre?


    Vad menar du?
  • Vadvetjag00

    Tänkte om de gör så nu, att de kanske växer upp och slutar med det? De kommer förmodligen fortsätta kolla på andra men kanske inte söka att kolla på andra.. Liksom märka om någon går förbi men inte aktivt söka efter de? 

  • Anonym (M)
    Vadvetjag00 skrev 2024-01-08 09:01:34 följande:

    Tänkte om de gör så nu, att de kanske växer upp och slutar med det? De kommer förmodligen fortsätta kolla på andra men kanske inte söka att kolla på andra.. Liksom märka om någon går förbi men inte aktivt söka efter de? 


    Vissa är skitstövlar hela livet, andra mognar, andra blir skitstövlar senare. Alla är olika, finns ingen mall. 


    Om han är skitstövel nu så är det väl det som ska räknas. Du lever nu, varför vara tillsammans med någon och sitta och vänta på att han ska bättra sig? Du vill väl ha en bra relation idag?

  • Anonym (35-40 ish)

    Jag tycker mig ha stött på många duschpåsar i 35-40 ngt. Dejtat många män i den åldern ända sedan jag var 19 själv i tron om att de är seriösa. Så det kan ju vara så att jag stött på många överåriga fboys av den anledningen?

    Såna kan hävda att de är skilda/separerade utan att blinka ens om man frågar "du är inte upptagen va? Jag hatar otrohet" 

Svar på tråden Vilken åldersgrupp på killar är värst?