• niklas5555

    Facebook

    Hej ,är lite dålig på det och vill ha lite hjälp .
    Jag bytte lösenord på Facebook och efter det så loggar den ut mig hela tiden .
    Står typ session gått ut logga in igen .
    Hur kan jag rätta till det för det börjar bli jobbigt. 
    Tack i förhand 

  • Svar på tråden Facebook
  • Guldpriset567
    Hej! Det finns flera möjliga lösningar på problemet du upplever med Facebook. Här är några steg du kan följa:
    1. Kontrollera om Facebook är nere: Ibland kan Facebook ha tekniska problem som påverkar alla användare. Du kan kontrollera detta genom att besöka en webbplats som Down for Everyone or Just Me.
    2. Inaktivera din VPN: Om du använder en VPN kan det ibland orsaka problem med Facebook. Prova att tillfälligt inaktivera din VPN och se om problemet kvarstår.
    3. Rensa webbläsarens cache och cookies: Ibland kan gamla data i din webbläsares cache och cookies orsaka problem. Du kan rensa dessa i din webbläsares inställningar.
    4. Uppdatera Facebook-appen: Om du använder Facebook-appen, se till att du har den senaste versionen installerad.
    5. Avinstallera och installera om Facebook-appen: Om inget annat fungerar kan du prova att avinstallera och sedan installera om Facebook-appen.
    Kom ihåg att alltid hålla dina lösenord säkra och inte dela dem med någon. Om problemet kvarstår, kan du överväga att kontakta Facebooks support för ytterligare hjälp. Hoppas detta hjälper! 😊
Svar på tråden Facebook