• Jane Doe 2

    Gravidsymptom borta, 5 missfall i bagaget - hjälp

    Hej,

    Är gravid i vecka 6+1 nu och misstänker att jag står inför ännu ett missfall. Har tidigare fått 5 missfall varav 2 MA som upptäckts i v 12. Har ett barn.

    Brukar må ganska illa under graviditet. Igår mådde jag ganska bra och även idag. Det onda i brösten är nästan borta idag. Har tid för vul imorgon bitti. 

    Några peppande ord? Vet att det kan komma och gå med symptom men jag är ganska säker påatt det är kört. Peppande ord inför ännu ett missfall? 

    Blir lätt gravid men svårt att behålla. Gjort alla vanliga tester, relativt lågt amh. 

    Tacksam för ngt svar innan imorgon. 

  • Svar på tråden Gravidsymptom borta, 5 missfall i bagaget - hjälp
  • Söndag

    mina Symtom har kommit Och gått i mina graviditeter.

    hoppas allt går bra för dig idag 😊

  • Jane Doe 2

    Tack så mkt! 

    Det gick bra idag, det växer och hjärtat tickar på. Jag har många hjärnspöken med min historik. 

  • Anonym (Hjärnspöken)

    Skönt att göra att det gick bra idag! 


    Jag har också många hjärnspöken med tidigare missfall I bagaget, så förstår dig fullt ut. Hoppas du kan slappna av nu och njuta av din graviditet! 

  • Jane Doe 2

    På KuB igår ser de att hjärtat slutat slå i v 12+5. Allt är mörkt, jag vill inte leva i min kropp längre.

  • Anonym (:()
    Jane Doe 2 skrev 2024-03-14 06:44:59 följande:

    På KuB igår ser de att hjärtat slutat slå i v 12+5. Allt är mörkt, jag vill inte leva i min kropp längre.


    Nää.. jag beklagar verkligen <3 vad otroligt tungt för dig. :(
  • Anonym (Fia)

    Men gud vad hemskt! Jag sökte nåt helt annat i tråden sen dök du upp! Och såg att det hänt nyligen.... aldrig sett något så i realtid.... stackars dig! Vet hur det är ! Det är sånt jävla jobb man försöker göra och leva för varje dag och rädslan och man vill bara snälla en vecka till och sen får man besked! Det är så tröstlöst! Fy fan vad orättvist! Jag vet inte vad jag ska tipsa dig om ! Vännen! 😪

  • Anonym (I)
    Jane Doe 2 skrev 2024-03-14 06:44:59 följande:

    På KuB igår ser de att hjärtat slutat slå i v 12+5. Allt är mörkt, jag vill inte leva i min kropp längre.


    Jag beklagar. Jag fick också reda på att det stannat av några veckor tidigare när jag var på kub-ul. Kände mig så sviken av min kropp för jag hade inte misstänkt det, hade känt veckan innan att magen kändes stor. Tufft är det. Hemskt att säga men nånstans fann jag tröst dels i att det inte upptäcktes vid rul eller att barnet dog strax innan bf, samt att kroppen löste det själv istället för att jag fick besked på kub att nåt var fel och att jag sen behövde ta beslut om vad som skulle göras..
    En stor tröst är också det barn man redan har, tänk att man fått ett sånt mirakel en gång💕. Jag fick två ma på raken, sen dröjde det ett tag innan nästa graviditet, dels för att jag behövde återhämta mig. Men till slut kom lillebror som jag nu är hemma med.😊

    Kämpa på. 

Svar på tråden Gravidsymptom borta, 5 missfall i bagaget - hjälp