• Anonym (Varför)

    Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?

    Ni kanske känner igen mig sedan tidigare då jag ganska nyligen skapade en tråd om ett nästintill främmande par som gick in på mitt badrum och knullade.

    Det har nu skett fler saker som jag är helt oförstående till. Det är att dem en dag skulle gå och jobba , så istället för att ropa eller knacka så kikar kvinnan i paret diskret in i mitt rum där jag då ligger och vilar och vinkar. (Sängen ligger snett in i rummet ) 

    Det går några dagar och dem kommer tillbaka från jobbet varpå jag frågar hur deras dag varit och inget konstigt där. Hon glömmer att fråga mig om min dag vilket jag inte ser något konstigt i då man kan vara trött efter en dag på jobbet. Då går det en halvtimme och hon gör nästan samma sak igen , fast denna gången går hon mer eller mindre bara in på rummet utan att knacka eller så bara för att fråga just detta. 

    Tycker ni detta är ett normalt beteende av en kvinna mot en man? Det som får mig att reagera är att det är bara hon som gör det och inte han. Har aldrig varit med om att en kvinna beter sig såhär. 

  • Svar på tråden Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?
  • Anonym (linq)

    Jag fattar inte detta. Bor du i ett kollektiv eller vilka är det som du avser? Vem går in i ditt rum och vad händer? Du får nog förklara lite mer om det hela ska vara begripligt.

  • Anonym (Varför)
    Anonym (linq) skrev 2024-02-19 05:42:32 följande:

    Jag fattar inte detta. Bor du i ett kollektiv eller vilka är det som du avser? Vem går in i ditt rum och vad händer? Du får nog förklara lite mer om det hela ska vara begripligt.


    Detta är egentligen en fortsättning på denna tråden , så läser du den tror jag du förstår mer. Klandrar dig verkligen inte då detta inte var en av mina bästa trådstarter

    Varför känner jag sådan ångest med jämnåriga par? (familjeliv.se)
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-02-19 06:32:34 följande:

    Du får ju låsa ytterdörren!!!! 


    Det är fråga om folk som bor hos oss pga jobb, och som vi därför inte känner så bra. 
  • Anonym (linq)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-02-19 06:32:34 följande:

    Du får ju låsa ytterdörren!!!! 


    Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.
  • Anonym (Varför)
    Anonym (linq) skrev 2024-02-19 06:44:28 följande:
    Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.
    Så du tycker inte beteendet är det minsta konstigt? Din beskrivning stämmer klockrent in på dig, fantastiskt bra! 
  • Anonym

    Nej, det är inte normalt.
    Varför hyr ni ut? Till ett par dessutom.
    De har börjat dominera ert hem

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Varför) skrev 2024-02-19 06:42:57 följande:
    Det är fråga om folk som bor hos oss pga jobb, och som vi därför inte känner så bra. 
    Anonym (linq) skrev 2024-02-19 06:44:28 följande:
    Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.

    Vet inte riktigt vad ni ser i tråden som inte jag kan se så mitt svar kvarstår. 
  • Anonym (Kuddkrig)

    Hon kanske är trött. Eller vill få inredningstips till sovrummet.

  • Anonym (linq)
    Anonym (Hin håle) skrev 2024-02-20 10:49:00 följande:
    Anonym (linq) skrev 2024-02-19 06:44:28 följande:
    Trådstartaren är en snubbe på 23 vars farsa har tagit in ett ungt par som inneboende. Paret älskar varandra och både säger och visar det, vilket ger snubben stor ångest. Det känns inte som att alla indianerna sitter i kanoten.

    Vet inte riktigt vad ni ser i tråden som inte jag kan se så mitt svar kvarstår. 
    Det var från hans andra tråd där han beskrev att andra unga par som visar sin kärlek i hans närhet får honom att känna sig som en "svag och patetisk människa" (hans egna ord). Därefter har det eskalerat till detta, vilket får mig att tvivla på sanningshalten.
  • Anonym (Varför)
    Anonym (linq) skrev 2024-02-20 11:11:15 följande:
    Det var från hans andra tråd där han beskrev att andra unga par som visar sin kärlek i hans närhet får honom att känna sig som en "svag och patetisk människa" (hans egna ord). Därefter har det eskalerat till detta, vilket får mig att tvivla på sanningshalten.
    Jo det är knappt så jag själv tror det är sant heller , så förstår mycket väl att du tvivlar.
  • Anonym (Vår)
    Anonym (linq) skrev 2024-02-20 11:11:15 följande:
    Det var från hans andra tråd där han beskrev att andra unga par som visar sin kärlek i hans närhet får honom att känna sig som en "svag och patetisk människa" (hans egna ord). Därefter har det eskalerat till detta, vilket får mig att tvivla på sanningshalten.
    Okej
Svar på tråden Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?