• Traildream

    Sexchatt?

    Jag är lyckligt gift men vill ha ett roligare sexliv. Har bestämt mig för att inte vara otrogen rent fysiskt men tänker att det är ok att sexchatta och onanera. Jag tycker att det verkar hett men ändå tryggt om man inte går över den gränsen. Var finns såna forum som inte går ut på att träffas utan bara skriva snuskigt till varandra? Lite som att skriva en sexnovell tillsammans. 


    Har någon gjort det utan att det lett till känslor eller träffar?

  • Svar på tråden Sexchatt?
  • Gaskarl
    Traildream skrev 2024-02-20 14:43:52 följande:
    Sexchatt?

    Jag är lyckligt gift men vill ha ett roligare sexliv. Har bestämt mig för att inte vara otrogen rent fysiskt men tänker att det är ok att sexchatta och onanera. Jag tycker att det verkar hett men ändå tryggt om man inte går över den gränsen. Var finns såna forum som inte går ut på att träffas utan bara skriva snuskigt till varandra? Lite som att skriva en sexnovell tillsammans. 


    Har någon gjort det utan att det lett till känslor eller träffar?


    Massor med gånger, för det mesta både bra och trevligt.
  • Anonym (Man 53)
    Traildream skrev 2024-02-20 14:43:52 följande:
    Sexchatt?

    Jag är lyckligt gift men vill ha ett roligare sexliv. Har bestämt mig för att inte vara otrogen rent fysiskt men tänker att det är ok att sexchatta och onanera. Jag tycker att det verkar hett men ändå tryggt om man inte går över den gränsen. Var finns såna forum som inte går ut på att träffas utan bara skriva snuskigt till varandra? Lite som att skriva en sexnovell tillsammans. 


    Har någon gjort det utan att det lett till känslor eller träffar?


    Det finns massor med ställen att snacka utan att det behöver leda till nåt annat, det bestämmer du ju själv. 
    Kik till exempel.

    Jag har gjort det flera gånger utan att lett till känslor eller träffar.

    Lycka till
  • Traildream

    Ok hur kommer du i kontakt med kvinnor på kik?
    För mig är kik bara fullt av fakeprofiler som
    försöker sälja sex. Jag gjorde också ett försök på sex-traff.com men det visade sog snart bara vara chat-botar (ja iallafall är det vard jag tror, inte helt lätt att veta längre). 


    Anonym (Man 53) skrev 2024-02-20 16:28:15 följande:
    Det finns massor med ställen att snacka utan att det behöver leda till nåt annat, det bestämmer du ju själv. 
    Kik till exempel.

    Jag har gjort det flera gånger utan att lett till känslor eller träffar.

    Lycka till
  • Anonym (Man 53)
    Traildream skrev 2024-02-20 16:35:36 följande:

    Ok hur kommer du i kontakt med kvinnor på kik?
    För mig är kik bara fullt av fakeprofiler som
    försöker sälja sex. Jag gjorde också ett försök på sex-traff.com men det visade sog snart bara vara chat-botar (ja iallafall är det vard jag tror, inte helt lätt att veta längre). 


    Du har fått PM!
Svar på tråden Sexchatt?