• Anonym (L4)

    Kk eller inte?

    Träffar en kille ibland och vi är attraherade av varandra. Har sex och han vill inte ha ngt seriöst förhållande än pga flera brutna förhållanden bakom sig. Jag har ett långt förhållande bakom mig. 
    Grejen är att jag blivit kär i honom och vill ha mer. 


    Försökte  i somras träffa en annan kille och berättade för min ?kk? då jag ville vara ärlig och köra med öppna kort. Han blev jätteledsen och sa att han tyckte att allt stämde så bra mellan oss. Undrade om jag inte kunde vänta på honom så det kunde bli vi?


    Det blev inget med killen jag träffade i somras, blev bara vänskap från min sida. 


    Träffade min ?kk? igen och vi träffas nu ca 2 ggr i månaden och har sex..han vill inte att nån ska se oss tillsammans så det sker under störta möjliga hemlighet. 
      


    vet inte riktigt vad jag ska göra..kanske är han mitt livs kärlek men jag tror inte jag är hans..
    Vad säger ni om detta? 

  • Svar på tråden Kk eller inte?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (L4) skrev 2024-02-20 17:48:38 följande:
    Kk eller inte?

    Träffar en kille ibland och vi är attraherade av varandra. Har sex och han vill inte ha ngt seriöst förhållande än pga flera brutna förhållanden bakom sig. Jag har ett långt förhållande bakom mig. 
    Grejen är att jag blivit kär i honom och vill ha mer. 


    Försökte  i somras träffa en annan kille och berättade för min ?kk? då jag ville vara ärlig och köra med öppna kort. Han blev jätteledsen och sa att han tyckte att allt stämde så bra mellan oss. Undrade om jag inte kunde vänta på honom så det kunde bli vi?


    Det blev inget med killen jag träffade i somras, blev bara vänskap från min sida. 


    Träffade min ?kk? igen och vi träffas nu ca 2 ggr i månaden och har sex..han vill inte att nån ska se oss tillsammans så det sker under störta möjliga hemlighet. 
      


    vet inte riktigt vad jag ska göra..kanske är han mitt livs kärlek men jag tror inte jag är hans..
    Vad säger ni om detta? 


    Han utnyttjar dig bara för sex. Det måste du väl inse? 
  • Anonym (L4)
    Anonym (Nej) skrev 2024-02-20 17:59:18 följande:
    Han utnyttjar dig bara för sex. Det måste du väl inse? 
    Jo men nånstans hoppas man att han ska ha äkta känslor. 
    vet inte om det är nån ide att fråga honom rätt ut vad han känner för mig..
    Kanske bäst är att glömma allihopa..
    Men han vill ju verkligen inte berätta för nån om oss så har väl svaret där 
  • Anonym (J)
    Anonym (L4) skrev 2024-02-20 18:08:22 följande:
    Jo men nånstans hoppas man att han ska ha äkta känslor. 
    vet inte om det är nån ide att fråga honom rätt ut vad han känner för mig..
    Kanske bäst är att glömma allihopa..
    Men han vill ju verkligen inte berätta för nån om oss så har väl svaret där 
    Om man nu är kk med någon så kan man mycket väl göra annat också, att inte ses tillsammans ute, då är det nog kört med annat än just sex.
  • Anonym (JustAdude)

    Kanske finns det en bra anledning till att han har "flera brutna förhållanden bakom sig"?

    Låter inte bra att han inte vill att andra ska se dig/er och vill att ni bara ska ses med största diskretion.

    Just nu så är det din attraktion till honom som styr dig och får dig att känna dig kär i honom.

    Du kan fortsätta att vara KK med honom ända tills du inser att du får mer ut av att vara med någon som du öppet kan visa dina känslor för och ha en seriös relation med. 

  • Anonym (G)
    Anonym (Nej) skrev 2024-02-20 17:59:18 följande:
    Han utnyttjar dig bara för sex. Det måste du väl inse? 
    Vilket urbota korkat svar. Han har varit öppen med att han inte vill ha förhållande. Då utnyttjar han henne inte alls. TS får avgöra om hon vill fortsätta ligga med honom eller inte. Det är hennes sak att göra. 
Svar på tråden Kk eller inte?