• Anonym (Raketen)

    Kvinnor/Tjejer 45+, blir ni spontant kåta?

    Lite mer specificerat, blir ni spontant sugna för egen maskin, och isåfall, vid vilka tillfällen och sammanhang, något som får er att känna pirret smyga sig på..?
    Eller måste det föregås av något, exempelvis att du och din partner byggt upp något de senaste timmarna/minutrarna eller någon sexig situation någonstans..? Berätta! Gärna vad ni vill göra, själva eller tillsammans med någon...

  • Svar på tråden Kvinnor/Tjejer 45+, blir ni spontant kåta?
  • Anonym (Snart 50)
    Anonym (Gg) skrev 2024-02-21 23:37:37 följande:
    Jag kanske det? Eller också jävlas han lite till, och nöjer sig med en kom hit rörelse?  ;)

    Kanske är upp till dig att vara den som plockar fram den? 
    Kanske jag drar ner gylfen...
  • Anonym (Raketen)
    Anonym (50+) skrev 2024-02-21 21:36:28 följande:
    Tyvärr upptagen, ja. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra, jag var effektivt sett mentalsjuk av kåthet i tre månader och sen var det för bra för att sluta med. Jag försöker avvänja mig.
    Fattar. Ja inget gott som har något ont med sig... :D
  • Medel
    Anonym (Snart 50) skrev 2024-02-21 23:39:28 följande:
    Vita
    Fint, vill du att han tar av dig trosorna?
  • Anonym (Snart 50)
    NyfikenNicke skrev 2024-02-21 23:42:30 följande:
    Då kanske han trycker lite hårdare med sitt finger.. Hur den här historian än kommer att sluta, så blir man rätt så nyfiken!
    Mysigt att tänka...
  • Anonym (Snart 50)
    Medel skrev 2024-02-21 23:42:25 följande:
    Fint, vill du att han tar av dig trosorna?
    Ja
  • Anonym (Snart 50)
    Anonym (Gg) skrev 2024-02-21 23:46:02 följande:
    Visst är det? Tänk så är den stor när du tar ut den..
    Ja den är nog stor och hård
  • Anonym (Snart 50)
    Anonym (Gg) skrev 2024-02-21 23:50:05 följande:
    Mm... om du vill så kan vi ta och diskutera det inne i PM..
    Räcker så här
  • Medel
    Anonym (Snart 50) skrev 2024-02-21 23:45:45 följande:
    Ja
    Tror du han är skönare att ha sex med än din man?
  • Anonym (Snart 50)
    Medel skrev 2024-02-21 23:53:13 följande:
    Tror du han är skönare att ha sex med än din man?
    Jag vill inte jämföra. 
  • Anonym (Raketen)
    Anonym (50+) skrev 2024-02-21 21:36:28 följande:
    Tyvärr upptagen, ja. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra, jag var effektivt sett mentalsjuk av kåthet i tre månader och sen var det för bra för att sluta med. Jag försöker avvänja mig.
    PM..?
  • Dr Ä
    Anonym (Vi) skrev 2024-02-21 14:23:44 följande:

    Ja, men vi ligger några varje vecka men tyvärr är det inte min man som tänder min inre låga så mycket längre. Han tar mig för given.

    I stället är det en annan man på jobbet, på jobbet,  som kommer förbi ibland. Han slänger sig ner och babblar på. Sen reset han sig bsra uppoch går iväg. Snygg och jättevackra ögon. Han bygger upp något hos mig, jag har börjat sakna honom när han inte är här och kommer förbi mig.

    När han varit förbi kanske det går några timmar sen blir jag helt varm i hela mig.

    Men, men - han tycker nog bara jag är trevlig att snacka med. 

    Hur som helst - jag blir kåt av att nå varandra mentalt. Att vilja förstå varandra rent själsligt. Den nyfikenheten tycker jag om. Egga upp varandra lite. Det är nåt vaket intellektuellt som är så sexigt. Att både vara skarp och omtänksam på samma gång.

    Flrutom ögon - så är varma händer och fina armmuskler snyggt..Att han är lite längre än mig.


    Läs på om Sapiosexuell. Det är en intressant läggning som passar in på dej. "Lider" nämligen av samma ;)
  • Medel
    Anonym (Snart 50) skrev 2024-02-21 23:56:12 följande:
    Jag vill inte jämföra. 
    Får du lätt orgasm?
  • Anonym (Snart 50)
    Medel skrev 2024-02-22 00:09:58 följande:
    Får du lätt orgasm?
    Ja ganska lätt. 
  • Medel
    Anonym (Snart 50) skrev 2024-02-22 00:14:25 följande:
    Ja ganska lätt. 
    Sexigt, jag tror han ger dig sköna orgasmer.
  • Anonym (Snart 50)
    Medel skrev 2024-02-22 00:15:56 följande:
    Sexigt, jag tror han ger dig sköna orgasmer.
    Det kommer han nog att göra om det blir något med honom. Nu ska jag sova och drömma om att han är i mig med sin sköna.
  • Anonym (Vi)
    Dr Ä skrev 2024-02-21 23:58:29 följande:
    Läs på om Sapiosexuell. Det är en intressant läggning som passar in på dej. "Lider" nämligen av samma ;)
    Så intressant,  jag visste inte om att det finns nåt som heter Sapiosexuell. 

    Men jag är mer fysisk och visuell ändå. Samtidigt gillar jag så klart att man hittar varandra mentalt, ser varandra, pratar, är nyfikna på varandra.

    Fast jag tycker det är svårt i en mångårig  relation. Trodde man skulle känna annorlunda när man blev äldre - och trivas med bara vänskapen. Men jag vill nog ha lite mer "erotik" ändå i min relation. Tror dock inte "äldre" män funkar så.
Svar på tråden Kvinnor/Tjejer 45+, blir ni spontant kåta?