• Anonym (Hon)

    Hur ärlig ska man vara?

    Jag har bara haft sex med en annan innan min nuvarande och han frågade av någon anledning om mitt ex "är större än han"... jag svarade ärligt, att jo, det är han. Dock sa jag inte att jag insåg HUR stor exet faktiskt är när jag fick annat att jämföra med...

    Nu har han hakat upp sig på det, fått komplex och frågar om jag ändå tycker han är skön osv. Min kompis säger att jag borde ha ljugit, men alltså,,, varför ställer man frågor man inte kan ta svaret på? Ja, mitt ex är väldigt välhängd nedtill, men han är en hemsk människa... och totalt självisk i sängen, vilket min pojkvän vet, så vad spelar storleken för roll?

  • Svar på tråden Hur ärlig ska man vara?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fun bag)

    Jämlikhet mellan könen, kommer aldrig att ske.
    Kvinnor får klanka ner på män, män får inte klanka ner på kvinnor. Om en kvinna och en man går på krogen, vem får mest ragg?
    Ur en artikel från 2011, det är exakt samma idag:


    Mönstret går igen i kommunikationen på dejtingsidorna. Som tjej har du inga problem med att bli kontaktad ? det enda som krävs är att du har en sida och gett indikationen att du är tjej. Mer än så behövs faktiskt inte. Inte ens en presentation, det räcker med en profilbild om ens det.


    Killarna mejlar dig i vilket fall, och uppvaktar på alla tänkbara sätt. Klart att tjejerna blir ­förtjusta, vem vill inte bli bekräftad på det sättet?


    Är du kille, å andra sidan, får du ta saken i egna händer. Du kan nämligen inte förvänta dig att tjejerna hör av sig, hur många foton du än har, eller hur välskriven din presentation än må vara.

  • Anonym (Fun bag)
    Anonym (Fun bag) skrev 2024-03-08 08:51:27 följande:

    Jämlikhet mellan könen, kommer aldrig att ske.


    Såhär skrev en tjej i en annan tråd:

    Jag, som många andra tjejer, vill att killen tar första steget. Första steget till kram, kyss. Hålla upp dörren, dra ut stolen. Förslå promenad, föreslå nästa dejt, ja men liksom ta initiativ.
    Kan bara tala om för mig själv dock! Jag tycker att det är charmigt och sexigt när killen vågar ta för sig. Blir lite tråkigt och avtändande om killen är för rädd/nervös.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (MD)
    Anonym (Månnnnn) skrev 2024-03-08 08:07:15 följande:
    Otroligt läskigt beteende att säga att du anser att du har en relation för att du utbytt några meningar med någon över internet. Säger du bara så till kvinnor? Eller du tycker du även har relation till de män som svarar dig?
    Typiskt incel och stalkerbeteende. Tycker den du skriver med ska sluta svara dig. Tror faktiskt du är onormal i huvudet.
    Du har tydligt SDE.
    Den som sa det kan va det har aldrig förr känts så rätt som efter just detta inlägg.
  • nihka
    Anonym (Ja) skrev 2024-03-08 21:23:10 följande:
    Let me google det alla förstod utom ni. 

    Mellanmänskliga relationer är en del av det som gör oss till människor. En social relation är en koppling mellan två individer, den dynamik som uppstår när människor möts och hur deras samspel påverkar varandra, genom att dela tankar och att delta i aktiviteter tillsammans.
    Fokus på person och inte sakfråga. Diskuterar min relationsstatus. Jag är inte ämnet för tråden.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur ärlig ska man vara?