• Anonym (hjälp)

    Svårt att lita på killar efter att detta hände.

    Jag var ynka 18 år när jag var ute med mina tjejvänner. Jag och mina vänner satt vi ett bord på en klubb och hade det mysigt, vi tog några drinkar och någon shot. Efter någon timme kommer ett killgäng på 3 styckena fram till vårt bord, de frågar om de får sätta sig med oss och vi säger ja.


    Killen som sätter sig bredvid mig är nog den snyggaste killen jag sätt, vi började prata, jag fick inte nog av honom och hade svårt att släppa ögonkontakten. Vi hade verkligen jätteroligt, han tog ibland sin hand på mitt lår och jag lade min hand på hans. Det visade sig att han var några år äldre än mig, men det gav mig inte vika. Alla i sällskapet fortsatte att beställa in drinkar och vi hade det riktigt roligt.

    När klockan var runt 02.30 bestämmer sig hela gruppen för att åka hemåt. Jag hade berättat för honom innan vart jag bodde och att det var en ganska lång bit hem, och då erbjöd han sig att jag skulle sova över hos honom, och jag tackade ja.
    Hans föräldrar var bortresta, så det var tomt i huset. Här börjar jag märka att de sista jag drack verkligen började kicka in. Började få svårt att känna känsel i ansiktet, runt munnen och egentligen hela kroppen. Blev väldigt slö i kroppen, hade svårt att stå och fick svårt att minnas saker. Förmodligen därför jag har så mycket minnesluckor från den här kvällen.

    Hinner knappt ta av mig skorna och jackan innan han trycker upp mig mot väggen, sedan hamnar vi i hans säng. Jag visste redan innan att jag förmodligen skulle ligga med honom. Men han var inte samma person som när vi var med andra. Han höll fast mina händer, på något sätt tog han strypgrepp med sin andra hand och hans tunga kropp gjorde det svårt för mig att andas. Jag sa inte nej, men jag tyckte det var konstigt att inte ens fråga om jag tyckte att det var okej eller kändes bra. Kanske att jag både var lite borta och i chock eftersom jag aldrig hade varit med om något liknande innan. Jag var trots allt bara 18 år.
    Sedan börjar minnesluckorna dyka upp igen och jag minns bara vissa bitar. Jag kommer ihåg att han försökte få in hela sin hand i mig, och här är enda gången jag sa nej och att jag inte var bekväm med det. Men han sa att det skulle gå fort och nånting i stil med att många tjejer gillar det utan att de vet. Jag kunde inget annat än att bara ligga där och vänta. Han lyssnade ju inte. Efter ett tag var han klar, jag visste inte om jag skulle åka hem därifrån eller ligga kvar i hans säng. Valde att sova kvar där och gå tidigt på morgonen. Jag sa inte särskilt mycket, jag vågade nog inte heller. Efter det hade vi ingen mer kontakt. Han skrev dock veckan efter och frågade om vi skulle göra nånting men jag svarade aldrig. Han var så fin men blev någon annan. Gör många killar såhär bakom stänga dörrar? Känner fortfarande en rädsla att detta ska hända med andra killar jag träffar trots att det gått ett år sedan just detta hände. Jag klandrar mig själv för att jag önska att jag kunde ha detta ogjort, men nu är det som det är. Någon som har liknande erfarenheter? Hur börjar man lita på killar igen?

  • Svar på tråden Svårt att lita på killar efter att detta hände.
  • Anonym (Många_:killar)

    Många killar är väl "inspirerade" av grövre porr tyvärr. De kan spela fina i början för att de förstår att det blir lättare att få sex.

    Det lär finnas bättre killar, om man säger så.

  • Lånehajen

    Vettiga killar känner av läget och gör aldrig sådant som hon inte är bekväm med. Jag kan gilla hårdare tag till en gräns men skulle aldrig falla mig in att fortsätta med något om jag märkte att hon inte vill. Trist att du stötte på någon som körde sitt eget race och struntade i vad du ville. Önskar dig bättre lycka nästa gång.

  • Anonym (Trixie)

    Jag tycker inte att du ska sträva efter att lita på killar. Bättre att vara försiktig. Med tiden kan du träffa någon speciell som du långsamt kan börja lita på allt eftersom ni lär känna varandra.

  • Anonym (H)

    Om man tror man hittar vettiga killar på krogen eller klubbar får man skylla sig själv nästan. De finns kanske men de är i minoritet bland de som raggar. Att gå hem med någon från krog/klubb medför alltid en risk.

  • Anonym (Aurora)

    Det där var en våldtäkt! Fy fan vilket äckelsvin!

  • Anonym (Mannen)

    Han hade någon drog i det du drack. Det är knappast något som alla pysslar med. Min sambo råkade ut för det när hon var ung. Någon som drogade henne på krogen och släpade hem henne. Hemskt.

  • Anonym (Hmm)

    Nej, alla killar gillar inte att fista. Men vet detta då ( p ga x) som tydligen var asfull och blev fistad av någon anabola torsk att hon älskade det fast hon inte visste om det innan. Detta skapade problem hos oss då hon krävde att få bli "fylld" med mer än mitt kön. och jag gillar inte sådant. 


    Men om jag ska var ärlig nu, går du hem med någon som är lika full som dig ifrån krogen så får du förvänta dig at bli behandlad antingen utav batman eller fistaren. Folk som hänger på krigen tar inget eget ansar. utan endast beskyller andra i efterhand.


    Vi som respekterar kvinnor går inte ens ut på krigen, vi finns hemma i våra ensamma vråar.


    Oavsett vilket så beklagar jag din upplevelse. Ingen förtjänar att bli behandlad som du blev. Hoppas att du omvärderar utseende (roligheter och alkohol mot snällhet nästa gång.

  • Anonym (hjälp)
    Anonym (Mannen) skrev 2024-03-09 21:04:57 följande:

    Han hade någon drog i det du drack. Det är knappast något som alla pysslar med. Min sambo råkade ut för det när hon var ung. Någon som drogade henne på krogen och släpade hem henne. Hemskt.


    Kan definitivt ha varit så, tyvärr. Stor kram till din sambo som råkade ut för det. 
Svar på tråden Svårt att lita på killar efter att detta hände.