• Aisof

    Bim+5, ingen mens i sikte.. Test visar svagt streck, behöver hjälp att tyda!

    Hej!

    Jag är idag på bim+5 och har inte fått min mens ännu. Jag tog ett test med morgonurin precis. Jag ser ett streck, men undrar om det är för svagt. Vad tror ni? Ursäkta dåliga bilder, det blev lite suddigt.

    Är så tacksam för hjälp, vet inte vad jag ska tro!

    Kramar

  • Svar på tråden Bim+5, ingen mens i sikte.. Test visar svagt streck, behöver hjälp att tyda!
  • Idasofia84

    Grattis! 


    sådär såg mitt första också ut och jag var också en bra bit över mens. Visade sig att ägget hade tagit lite extra tid på sig att fästa bara och nu är jag i vecka 15 imorgon. 


    ett tips är att köpa ett digitalt test från clearblue. jag köpte ett tvåpack och tog ett på eftermiddagen när mitt var så svagt (Dooog ju av nyfikenhet). Det kom ett stort GRAVID på det. Hade det inte synts då hade jag tagit morgonrutiner nästkommande dag på det andra. 

  • Aisof

    Tack så mycket för svar!! Springer iväg och köper digitalt test lite senare idag <3 Stort grattis till dig Idasofia!!

  • Idasofia84

    Hur gick det idag? 


    hoppas jag inte gav dig falska förhoppningar. Tycker det första testet ändå hade ett rätt tydligt streck! 

  • Aisof
    Idasofia84 skrev 2024-03-15 12:02:03 följande:

    Hur gick det idag? 


    hoppas jag inte gav dig falska förhoppningar. Tycker det första testet ändå hade ett rätt tydligt streck! 


    Tyvärr vaknade jag inatt av mensvärk och blod. Var en del klumpar så misstänker att det kanske var missfall :(

    Får hoppas på bättre tur nästa gång <3
Svar på tråden Bim+5, ingen mens i sikte.. Test visar svagt streck, behöver hjälp att tyda!