• Anonym (TL)

    stark oro/ social fobi

    Hej,ja har sen 4 veckor tillbaka sån jäkla oro/ångest,mår annars på samma sätt med oro dagligen,nån typ av social fobi,och känner mej aldrig glad,isolerar 
    mig från vänner men jobbar,tar antidepressiva som inte hjälper,men nu sen några veckor är det värre än nånsin när ja ska träffa en person jag har fastnat för ordentligt,jag vågar inte,har haft hjärtklappning och yrsel på grund av det i 4 veckor,tappat matlusten,och tappar även talförmågan med okända personer,kommer aldrig på nåt att säga,är tyst som bara den,och det blir så jobbigt när man ska träffa nån man intresserat sig för,de går bara inte,blir helt blockerad i talet,det e så jobbigt o tråkigt att ha det så här,kan inte va mej själv med någon än dom närmsta man känner.Har varit singel i många år,han vill ses och frågar hela tiden,men de tar stop för mej,ja vågar inte hur mkt jag än vill ses,hur kan det va då svårtGråter vad är det för fel i huvet,ingen med samma problemGråter

  • Svar på tråden stark oro/ social fobi
  • Anonym (TL)
    Anonym (TL) skrev 2024-03-25 21:16:17 följande:
    stark oro/ social fobi

    Hej,ja har sen 4 veckor tillbaka sån jäkla oro/ångest,mår annars på samma sätt med oro dagligen,nån typ av social fobi,och känner mej aldrig glad,isolerar 
    mig från vänner men jobbar,tar antidepressiva som inte hjälper,men nu sen några veckor är det värre än nånsin när ja ska träffa en person jag har fastnat för ordentligt,jag vågar inte,har haft hjärtklappning och yrsel på grund av det i 4 veckor,tappat matlusten,och tappar även talförmågan med okända personer,kommer aldrig på nåt att säga,är tyst som bara den,och det blir så jobbigt när man ska träffa nån man intresserat sig för,de går bara inte,blir helt blockerad i talet,det e så jobbigt o tråkigt att ha det så här,kan inte va mej själv med någon än dom närmsta man känner.Har varit singel i många år,han vill ses och frågar hela tiden,men de tar stop för mej,ja vågar inte hur mkt jag än vill ses,hur kan det va så svårt // Gråter vad är det för fel i huvet,ingen med samma problemGråter?


Svar på tråden stark oro/ social fobi