• Anonym (Kaffedraken)

    Man ska inte leta efter kärleken

    den dyker upp när det är rätt. Bättre att vara social och sen så händer det bara.
    Har du också hört det? Jag vet folk som är sociala men inte träffade rätt, så de var med på dejtsidor också.
    Det måste betyda att de letade.
    De som är singlar länge är desperata. Nätdejting är för de som är desperata och som inte lyckas irl. De som ingen vill ha.
    Har du hört det tidigare?
    Är det inte ofta så att de som är singlar länge inte är desperata? De vill inte ta vem som helst bara för att ha nån.
    Säkert nån här som träffat nån på en dejtsida. Var du desperat? Den du träffade också?
    Anser du att du letade efter kärleken när du gick med på dejtsidan?
    Det finns singlar som går ut på krogen eller på nån annan social tillställning, för de hoppas att träffa nån trevlig eller spännane. 
    Letar de?

  • Svar på tråden Man ska inte leta efter kärleken
  • Anonym (Soffan)

    Jag skiter totalt i vad andra gör. Det borde du oxå testa

  • Agda90

    Ett som är 100% säkert är att man hittar ingen om man sitter och analyserar allt sönder och samman. Sluta bry dig om vad andra tycker. 

  • Anonym (F)

    Ja men i så fall gör du ju rätt. Du letar ju verkligen inte efter kärleken.

  • Anonym (Lotta)

    Då gör du helt rätt. Du letar inte, tvärtom. Med ditt ältande kan man säga att du stöter bort eventuella intresserade kvinnor. Innerst inne vill du nog leva ensam. 

  • Anonym (Suck)

    Det säger väl sig själv att om man är social, positiv och utåtriktad så ökar möjligheterna.


    Att stanna inomhus, vara osocial och negativ är inte ett vinnande koncept. Även om du snubblar över drömpartner på nätet så blir det lätt fel och awkward när ni sedan ses pga du inte är van att vara social.

    jag har träffat en massa män genom nätet och de som jag har haft trevligast med är de som är sociala och nyfikna, de som vill hitta på saker, de som har drömmar och ambitioner.

  • Anonym (A)
    Agda90 skrev 2024-03-26 08:07:12 följande:

    Ett som är 100% säkert är att man hittar ingen om man sitter och analyserar allt sönder och samman. Sluta bry dig om vad andra tycker. 


    Ja, det håller jag med om
Svar på tråden Man ska inte leta efter kärleken