• Anonym (Kaffedraken)

    Män vill ha mycket yngre modeller

    Jag blev kär i en tjej på 24 och det är den enda så mycket yngre som jag har stött på. Kommer aldrig hända igen. Många brukar säga att män som mig tror att vi kan få 20-åriga modeller. Den tjejen var inte modell, hon hade ett vanligt jobb.
    Ni kvinnor som har känt nåt för en mycket yngre kille, var han 20-årig modell? Eller hade han vanligt jobb? Kanske studerade? Såg han ut som en modell? Går ni omkring och tror att ni ska få 20-åriga modeller?

  • Svar på tråden Män vill ha mycket yngre modeller
  • Anonym (Phu)

    Jag är 49 och även om jag ser bra ut för min ålder skulle jag aldrig nånsin drömma om att en 20 åring ville ha mig och allra mest skulle jag aldrig vilja ha ngn som skulle kunna vara mitt barn åldersmässigt 

  • Anonym (Mia)

    Nej inte 20-åringar, blä. Men jag har haft partners och har som är ca 10 år yngre än mig generellt och dom är snygga. Så ja, jag förväntar mig att få partners som är yngre än mig eftersom det är min preferens och jag får dom.

    Vet inte helt om det besvarar din fråga men en sorts svar är det :)

  • Anonym (På)

    Först å främst så kollar man om intresse finns, sen ska man aldrig ta de snyggaste. Är så självupptana 

    Ta lägre skala 8-7 bättre personligheter 
    Nakna så har dom bättre kroppar, alltså inte pinnsmal 
    som modeller 

  • Anonym (Öh?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-02 15:26:49 följande:
    Män vill ha mycket yngre modeller

    Jag blev kär i en tjej på 24 och det är den enda så mycket yngre som jag har stött på. Kommer aldrig hända igen. Många brukar säga att män som mig tror att vi kan få 20-åriga modeller. Den tjejen var inte modell, hon hade ett vanligt jobb.
    Ni kvinnor som har känt nåt för en mycket yngre kille, var han 20-årig modell? Eller hade han vanligt jobb? Kanske studerade? Såg han ut som en modell? Går ni omkring och tror att ni ska få 20-åriga modeller?


    Förstår inte poängen med den här tråden överhuvudtaget?

    Men nej, jag går inte runt och tror att jag ska få 20-åriga modeller. Jag är inte modell själv :) Jag tror att man ska vara realistisk både med ålder och 'attraktivitets-nivå".

    Skulle det vara stor diskrepans mellan ålder ELLER hur snygg han kan antas vara ELLER båda, så skulle jag inte "stöta" på honom, utan extremt försiktigt försöka läsa av signaler. 

    man får gå försiktigt fram, det trodde jag alla visste, efter mee too och allt? 

    Så man inte utsätter någon för en jobbig situation. Det är knepigt, men man måste liksom få lite lite samtycke INNAN man stöter på någon. Annars är det mera trakasseri än flirt!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Öh?) skrev 2024-04-02 15:57:41 följande:
    Förstår inte poängen med den här tråden överhuvudtaget?

    Men nej, jag går inte runt och tror att jag ska få 20-åriga modeller. Jag är inte modell själv :) Jag tror att man ska vara realistisk både med ålder och 'attraktivitets-nivå".

    Skulle det vara stor diskrepans mellan ålder ELLER hur snygg han kan antas vara ELLER båda, så skulle jag inte "stöta" på honom, utan extremt försiktigt försöka läsa av signaler. 

    man får gå försiktigt fram, det trodde jag alla visste, efter mee too och allt? 

    Så man inte utsätter någon för en jobbig situation. Det är knepigt, men man måste liksom få lite lite samtycke INNAN man stöter på någon. Annars är det mera trakasseri än flirt!
    Jasså? Jag frågar om kvinnor som attraheras av yngre också tror att de ska få 20-åriga modeller. Eller om det är vanliga killar.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-02 16:09:24 följande:
    Jasså? Jag frågar om kvinnor som attraheras av yngre också tror att de ska få 20-åriga modeller. Eller om det är vanliga killar.
    Som sagt, är noll intresserad av 20-åringar. Vanliga killar, nej. Är man attraktiv själv så hamnar man med andra attraktiva, det är normalt. Har faktiskt ett mkt bra track record om man bara bryr sig om utseende, vilket jag inte alls gör. Så även vacker personlighet plus utsida, då är jag nöjd.
  • Anonym (Suck)

    skulle aldrig falla mig in att ens se på någon så ung som en potentiell partner eller sexig. Jag är 49 och har barn i den åldern. Har aldrig ens fantiserat om åldersskillnader åt något håll.

    det finns en man på mitt jobb som är 32 och jättesnygg och trevlig, men ser inte heller honom som någon som jag hade kunnat ha sex med. så varför dagdrömma? bättre att vara realistisk, han är både mycket yngre och helt i en annan "liga". 


    jag har inget behov av att dagdrömma om ytliga attribut lch åldersskillnader. 

  • Anonym (samma reaktion)

    Men sluta nu!
    Många reagerar på när 50 åringar stöter på 20 åringar vare sig det är kvinnor eller män som gör det.
    Sluta låtsas som att folk anser det helt ok om en kvinna på 50 stöter på en 20 årig kille men skäller på 50 åriga män som stöter på 20 åriga kvinnor.
    Ja många reagerar på när 50 åringar stöter på 20 åringar har inte med kön att göra.
    Sen vet du att det är mer accepterat att mannen är äldre än kvinna, det är mycket vanligare och har alltid varit så men en 50 åring och en 20 åring ja det reagerar folk ofta på.

  • Anonym

    Jag är kvinna och har en tolv år yngre man, ser inga alls problem med det.
    Vi älskar varandra och har ett jättefint förhållande.

    48/60.

Svar på tråden Män vill ha mycket yngre modeller