• Anonym (Ta skit)

    Psykolog fråga

    Om man är en trevlig person men ändå lite introvert just på jobbet, det är ju en sak. Men vad är det för fel man gör om man ständigt blir hackad på/typ mobbad? Kan vara alla möjliga påhopp Istället för att vardags prata så slänger man ur sig någon taskig kommentar. 
    (aldrig sjuk, pigg och glad person)  säger jag ifrån blir allt bara värre därför är jag alltid typ den som folk kan göra hur de vill med.

  • Svar på tråden Psykolog fråga
  • Anonym (H)

    Låter som dagisnivå på den arbetsplatsen. Är kollegorna det är fel på ej dig. Vuxna vettiga människor behandlar andra med respekt.

  • Anonym (Ta skit)
    Anonym (H) skrev 2024-04-10 19:20:41 följande:

    Låter som dagisnivå på den arbetsplatsen. Är kollegorna det är fel på ej dig. Vuxna vettiga människor behandlar andra med respekt.


    Precis! Men problemet är också att jag trivs själv och det är inget mer med det, gör mitt jobb. Men klart jag pratar också ibland. Iallafall så upplever jag att en del inte hälsar tillbaka, kommentarer släng hej vilt och det är väl mest att det är riktat mot mig, men inte mot någon annan, likväl när vi är i grupp så är det mig det hamnar på varje gång istället för att säga Något halv dumt till någon annan, såklart är det väl inte seriöst det som sägs men det är principen
Svar på tråden Psykolog fråga