• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • TantG

    Nej FAN Diana Vanna har BETALAT för att få mig.


    *våga vägra smileys*
  • vanna k

    Klart Vanna har betalat. Fast jag behåller nog mina barn. Någon måste ta hand om mig när jag blir...ännu äldre. Ingår Laban?

  • isolita

    Vanna.
    OM man säger att en förlossning är Mount Everest så är en spiralinsättning ett sånt där fartgupp i vägen utanför dagis.
    Det kändes bara lite obehagligt men gjorde absolut inte ont. Lite lite mer än när man gör sånt där cellprov. Dessutom gick det skitfort, ett par minuter bara. Kan verkligen rekomendera det!

  • Diana

    Nä-pax för Laban! För lite lillebröder här tycker jag.
    Nån som vet om det är dyrt att adoptera? Då kan man lixom få en färdig i det stadie som S gillar.
    Våran snickare vi hade här i somras ville att vi skulle adoptera honom.  Men han är 23 och det kändes inte riktigt rätt.

    Till avdelningen Tolka-Mitt-Barns-Budskap:

    I måndags kväll gick Valter omkring med ett hårspänne i håret och 1 dasspapperspaket i varje hand. Vad betyder det?

    (jag kan tydligen bara tolka det på ett sätt och det var det sättet jag inte ville höra-kan nån annan komma med någon ny vinkling?)


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • isolita

    Diana
    Om du menar den tolkningen som jag anar så är väl det underbart. Såna pojkar brukar ju ta med sina mammor på värsta roliga festerna. Det är väl precis det du kan behöva om typ 20 år? (jag hänger gärna med oxå)

  • vanna k

    Iso- vad bra. Jag har en tid nästa vecka men är så duktig på att backa ur sånt som gör ont...

    Diana- jag vill också ha en unge i liteäldreålder. Ta snickaren du så tar jag Laban om ett halvår.

  • mossan

    Amira  sover nu.. i sin säng.. o hör o häpna jag behövde bara SITTA bredid sängen idag.. brukar få tränga ihop mig i hennes säng också.. sitter jag så sitter hon också typ.. men idag gick d hur lätt som helst.. kanske körde slut på henne m all dans i mitt knä..

    Nu ska hon ju få eget rum o jag vill vänja henne med att åtminstone somna där om kvällarna sen får hon väl komma till mig om natten om  hon vill men så hon liksom vet att hon ska sova i sitt rum ändå..

    Nu ska jag ta ett glas vin o se idol.. ses sen tjejer.

    Diana----> d kostar väl en  150 000 o adoptera kan jag tro.. tyckte de sa d på nå program jag såg om adoption..

  • mossan

    bara 23 kvar till 200.. får inte missa det också..

  • Gonzo

    *bjuder på nybakade vaniljbullar*
    Det kanske muntar upp tanten lite!

    Vi har haft en toppendag! Härligt när det är så!
    Får se om man kanske kan få sig ett nyp sen

    Vanna--> Spiralinsättningen var en piss i havet. Isolitas beskrivning var på pricken. Jag hade lite ont, så där lite mens ont i ett par dagar men med Ipren gick det över.

    Iso--> Är det koppar eller hormon?

  • MyFine

    Men cellprov kändes ju inte ens..? Eller är jag så bedövad där nere efter allt juckande?

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!