• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Annie1982

    Fan vad jag är förkyld... är snuvig och har ont i halsen... haft ont i magen (magmunnen) i över en vecka så jag ska ringa läkaren i morgon. Gör ont så fort jag äter ngt... är så trött, men kan inte sova- *sucka*


    Lämna det bakomflutna före dig!
  • Ylle

    brax: schysst av honom att tvätta din telefon... igår ertappade jag fjompan med att vara på väg att ploppa ner min klocka mellan benen och ner i toaletten när hon satt och kissade. elektronik-och-vatten-period?

  • Skakis

    Och jag är pigg!
    Nova sov till 6.15 *tjoohoo*


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Gonzo

    *surfar förbi med plasthandskar och munskydd*

    En alldeles förträfflig magsjuka verkar ha sitt grepp om oss.
    Hoppas att jag kan låta lika pigg som Dante gjorde när hennes grabbar var sjuka.

    Jess--> Godmorgon

  • jesslin

    skakis. Vad skönt.
    Själv var jag väckt av en man som sprungit på toan av och till sedan halvfem.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • MyFine

    Morrn!
    Usch då.. *kram till alla sjuklingar och till er som måste handskas med dom*

    Jag behövde visst inte jobba idag. Dom ringde igår och sa det. Trevligt!

  • vanna k

    Godmorgon!

    Munskyddskram till alla stackars sjuka.

    Funderar på att forsla oss till Öppna.

  • mossan

    godmorgon..

    har inte varit här på hela helgen nästan ju.. vad har hänt.. hinner inte läsa ikapp..

    som d verkar så hade amira vattkoppor utan att jag fattade det.. de två blåsorna på smulan var tydligen koppor.. jag e fortf osäker men d verkar så.. d var mamma som påpekade att de såg ut som det..

    Igårkväll var jag hos "läkarn"  d var ju hur mysigt som helst.. usch.. börjar nästan falla för honom ju..  IGEN..

    d känns verkligen jättebra nu.. förr för 3 år sedan så var jag alltid bara så tyst o vågade knappt prata m honom nu känner jag att jag vågar mer.

    så jag kom dit på kvällen (mamma var barnvakt) o han bjöd på drink o vi satt o kollade på tv o pratade.. d e som en bra kompis bara d e så skönt.. man behöver inte göra sig till...

    sen "efteråt" så låg vi o myste.. d var precis vad jag behövde.. lite hångel o mys samtidigt som ett jävligt bra ozzande..

    Idag e  d hyrbil o ikea som gäller o en sväng till nya lgh..

    vi hörs ikväll.. men jag e nog kvar en stund till iaf..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!