• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • TantGsgubbe

    Miar ... prova Dogma .. rockar stenhårt kan jag säga klart skruvad humor

  • miar

    diana - har inte läst hela, men det var kul!
    Kapten rövskägg. Hihi.

    Fast inga värkar.

    Tants gubbe - dogma ska jag kolla in, fast jag är otroligt kinkig vad gäller roliga filmer.

  • linus

    Oj va lugnt det var i tråden .

    Jag har fått städnoja.. men hur mycke jag än plockar så ser jag ingen skillnad.. suck....

    Känns som jag har massor att ta tag i innan bebis kommmer men kommer hinna typ en sak.

  • MyFine

    Hej hej!
    Hampus tackar för alla grattis!

    Nu är det äntligen färdigkalasat här för idag. *phew*
    Har stressat som en tok för att hinna baka allt (var ju sjuk i förrgår och inte direkt på alerten igår så det blev inte så mycket bak då inte..) Men ICA fick baka kakorna iaf. Där gick gränsen.
    Tur att mamma var här och hjälpte mig, annars hade jag nog stressat sönder.
    Födelsedagsbarnet har ätit kopiösa mängder tårta och kakor och öppnat alldeles för många presenter.
    TIPS! Verktygsbänken slog högst av alla grejer. (från Maxi för 89 pix!) Superbra!
    Nu ska jag bara långsamt dö i soffan resten av kvällen.

  • linus

    Va härligt Ozzan att det blev så lyckad kalasdag Och att du fick hjälp Nu ska jag bada

  • isolita

    Å suck.
    Jag har ett slags moraliskt dilemma eller vad man ska kalla det. Vill prata av mig men är rädd för att den jag behöver prata om råkar läsa om det ... om jag skriver som anonym i en tråd så är jag rädd att det blir ett jävla hallå ala fl... Vad ska jag göra?
    Vill inte ringa nån heller eftersom dom jag kan tänkas ringa skulle bli för indragna.

  • vanna k

    Iso- svårt... Är det ett jävlahallåämne för fl då? Annars kanske det är bäst att vara anonym.
    Jag hade gärna försökt hjälpa till.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!