• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    mossan-ring henne och be om en förklaring! Om hon inte svarar på ditt sms.
    Då blir hon nog ganska ställd. Och så skiter du i henne sen.

    Om inte annat så vill jag veta!
    Puckobrudar finns det gott om-det är därför vi är lagom många förnuftiga oktobermammor här.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • linus

    vad äter era små innan läggning?

    Elias har senaste kvällarna bara tagit en snutt ur vällingflaskan ..sen vill han inte ha mer....

    Hmmm... gröt äter han inte helelr längre.. slutade med det i somras typ....


    Mamma till Elias 041030
  • Hilti

    Konstig vän Mossan. Skulle tro at hun mår dårligt psykisk siden hun er på det viset. Avund er det möjligt hun er, om hun nå anser at du har det bättre enn henne själv.

    Jeg tror ärligt at du inte skulle känne deg bättre av å skvallra på henne. La henne bare få forklare seg, og alt etter hva hun svarer så bestemmer du hva du vil gjöre.


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • vanna k

    Linus- Isak äter fortfarande 400 ml välling innan han somnar. Men han är en väldigt petig middagsätare så det beror nog mest på det.

  • mossan

    fick ett sms.. hon skrev att hon har ställt upp på mig också men sjunker inte så lågt att hon säger det.. o att hon kom idag var o säga grattis åt amira. o hon förstår att jag inte har några vänner.

    hon visste var hon skulle slå för att d skulle göra som ondast..

    hon vet ju att min man har tagit alla vänner av mig de jag hade o sen har jag flyttat från min hemstad där jag HAR vänner.. o en annan av mina väldigt nära vänner bor i göteborg nu. så nog har jag vänner allt men jag behöver inte sådana som hon inte..

    skrev tbx så du försöker dig på ett slag under bältet.. nog har jag vänner allt.. bara inte alla här då jag inte ens är från sthlm utan inflyttad.. hon har bott här jämt nästan. sen de flyttade till sverige iaf..

    klart man har mer vänner då.

    o mina vänner tycker om mig som jag är..

    o så har jag ju er här.. även om vi inte ses irl så är ni mina vänner.

  • Diana

    Men svarade hon vad det var som var fel? Vad DU gjort som var fel?

    Kram till dig-självklart är vi dina vänner, lixom ni är mina vänner.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Hilla

    mossan, helt klart att vi är dina vänner!!! Utan o blinka

  • Hilti

    Linus, her er det macka med "ost og sytt" + mjölk innan läggdags.


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan

    Diana- nej.. sa d till henne. du försöker dig på slag under bältet o så men du kan fortf inte säga vad jag har gjort som e så hemskt att d inte går o vara vän m mig.. men e d så du vill ha d så.. nog klarar jag mig alltid..

    min känsla för henne nu.. jvla fitta rent ut sagt..

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!