• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • MyFine

    Gonzo: Jo, jag har sett 2an oxå.. Mjää, lika bra som ettan var den inte, men nästan!

  • MyFine

    Wyrm: Nää, jag brukar spela med emulatorer och koppla ps-dosan till.

  • linus

    gokväll

    Nu var helgen slut då...är trött .

    har vart hos kompisar igår samt shoppat mm å idag var vi till husdjursmässan å sen har vi haft vänner här på middag.

    De hade med sig 2årspresent till Elias.. Lego med zootema .. riktigt poppis blev det.
    nu har han leoparder å traktor i sängen med sig...

    Nu är sambon till apoteket å köper nässpray.... har kommit fram till att en flaska räcker 5 dagar  så han får köpa fler än en åt gg nu


    Mamma till Elias 041030
  • Moja

    Hej Tant och välkommen hem!

    Nu vill vi veta allt! Eller hur tjejer?

  • TantG

    Jesus brudar...jag skall skriva om allt. *och det är en del*  Men inte idag.  NU skall jag pumpa (muuu), käka och sova... I min säng YES! Hata BB!

    Fast det var lite skoj. Jag fick samma rum och samma säng som jag hade med Luna!


    *våga vägra smileys*
  • jesslin

    Haft kalas idag, puh. Bilder kommer im. är för trött för att lägga in dem. Sofia har en snäll farbror som montarade ihop henns trehjuling.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • Aros

    Välkommen hem Tant & Laban!


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Missix

    Skönt att ha dig hemma Tant! Du var saknad


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!