• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    lena: du vill bara ha sällskap i träsket...
    jag lovar att jag jobbar på att göra dig sällskap - i bland mot bättre vetande.

    var hemma hos en tvillingmamma igår. två vilda tjejer på 3½. my god.

  • Aros

    vanna: du är modig! ... eller självmordskandidat.

    Ylle: tack själv.

    F-n, det är ju bara torsdag idag! Fick för mig att det var fredag idag. Men det går kanske att supa iallafall? Eller kommer jag stinka vinalkis i morgon vid lämningen på dagis?

    Usch vad jag svär idag. *letar efter såpa*


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Ylle

    G får inte så mycket på fars dag (som jag trodde var förra söndagen men upptäckte mitt misstag i sista sekunden). det blir en teckning, mariannekarameller (som jag inte ens vet om han gillar) och en köpt cheesecake. det är väl tanken som räknas..? visst?

  • vanna k

    Tack Lena Gärna mintchoklad.

    Men allvarligt...låter det helt galet. Det kanske bara är mina hormoner som fått afasi och inte begriper vad de skriker efter. En unge till? Nåja. Det fins gott om tid att ångra sig på.

  • LenaLiten

    Ylle: Det är klart.
    Fast det är faktiskt väldigt, väldigt roligt stundtals.

    Vanna: Jag väntar till nästa höst. Och tycker att DET känns ganska galet.
    Tycker dock att det ska bli väldigt spännande att försöka skaffa en unge mera planerat sådär, att man vet vad man gör.
    Känns väldigt fint.

  • Ylle

    lena: tror inte vindruvor är tilllåtna på hospitalet. självmordsbenägna trebarnsmödrar kan sätta dom i halsen med flit för att stilla sin dödsläntan. kanske kan du leta i din receptsamling och hitta en smaskig vindruvssmoothie..?

  • Aros

    vanna: jag kan smuggla in vin åt dig när du sitter på hispan. Nää kommer nog säkert gå bra. Tycker det verkar som du har bättre ordning på dina 2 en vad jag har på en. Btw så älskar Agaton din pressbild. Han har en lilla My docka och ett lilla My glas som är mycket populärt.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!