• Kajsan

    Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!

    Här är fortsättningen på årets adventskalendertråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m27188157.html

    Här tipsar vi varandra om mellandagsreor på nätet, vart kan man fynda? Och vad fyndar vi?
    Hjälp till att fylla på listan!

    www.litenbutik.se ( 23 dec )
    www.eleraff.se ( 26 dec kl 11.00 )
    smallkids.jetshop.se/ ( 26 dec )

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-24 21:49:49:
    www.minidani.se
    www.freshmilk.se
    www.lindex.se
    www.dunnis.se
    www.theaskladkammare.se
    kidzshop.jetshop.se/default.aspx
    www.mylittlestar.se

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-25 19:50:05:
    www.wiell.com
    www.babyshop.se
    www.1klass.se
    www.sheilastore.se/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 12:15:13:
    www.kameleontdesign.se/
    www.sessanosus.se/butik/
    www.ajabajakids.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-30 15:29:11:
    www.elvasmatroll.se
    www.smatting.se
    www.happylina.se
    www.gangstar.se ( 1 jan )
    www.tuffatilda.se/
    www.funkybaby.se
    www.mellmine.se/shop/catalog/index.php
    www.hagabohag.se ( till 30/12 )
    www.babykompaniet.se/index.php
    www.inneonline.se/
    www.dekorlandet.se/
    www.laredoute.se/
    www.cerock.se/
    www.brandos.se
    www.trendybaby.se/ ( 1 jan )
    www.dobidobi.se/
    www.barnlycka.se/
    www.minirodini.se
    sweetfunky.jetshop.se/

  • Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!
  • Proxima
    ShuppShupp skrev 2008-02-02 23:12:45 följande:
    Jag tycker att villervallas kläder har jättebra kvalitet. Har en bland annat en body med stjärnor som jag tvättat massor av gånger. Den ser fortfarande lika fin ut!Där emot så tycker jag att Plastisocks kläder blir riktigt fula efter bara någon tvätt. Iaf de byxorna och bodyn som jag köpte. Har tvätta dem 2 gånger bara och de ser helt blekta ut
    Fast de plastisockskläder jag har är hur fina som helst fortfarande! Har bruna djur på cirkus och black applefield tights+tröja, puffbyxor i manchester (gröna och svarta) och greenapplefield puffbyxor i bommull, och en långärmad enfärgad klänning i bommull och en tunika i manchester. Samtliga plagg ser fortfarande finfina ut, även om inget hunnit bli tvättat särskilt många gånger ännu (har på tok för mycket kläder). Bruna djur på cirkus är mest använt, men ser nästan nytt ut fortfarande. Kanske skiljer på tyger? Vilka plagg är det du har så man vet vad man kanske borde undvika?
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-02-03 00:09:29 följande:
    Nu har jag lagt en beställning på www.idat.dk!!40% på allt (ej redan nedsatta varor) fr.o.m 00:01.Regnkläder, gummitstövlar och en himla massa strumpor för att komma upp i 1000 DKK :)
    Åå jag som vill ha en overall Men de kanske finns på rea här också nånstans?
  • Joppis81
    leson76 skrev 2008-02-03 00:09:29 följande:
    Nu har jag lagt en beställning på www.idat.dk!!40% på allt (ej redan nedsatta varor) fr.o.m 00:01.Regnkläder, gummitstövlar och en himla massa strumpor för att komma upp i 1000 DKK :)
    Visst är det så att rabatten dras senare? Så de priserna jag ser är ord.priser och för att få veta reapriset så drar jag av 40%?
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • Kajsan
    Joppis81 skrev 2008-02-03 00:20:11 följande:
    Visst är det så att rabatten dras senare? Så de priserna jag ser är ord.priser och för att få veta reapriset så drar jag av 40%?
    Ja, fast inte på redan nedsatta.
  • leson76
    Wailea skrev 2008-02-03 00:14:58 följande:
    Åh! Kunde vi inte sambeställt, vill ju också ha (men inte för 1000 danska)...
    Oh vad synd, hade ingen aning. Har sagt tidigare att jag sökt någon att sambeställa med, men ingen har hört av sig. De flesta har förmodligen glömt bort allt vad reor heter nu när nyheterna är här MEN jag hade lite kvar att köpa för att fullända mina set :)

    Hojta till i danska tråden. Där finns säkert någon som vill sambeställa.
  • leson76
    Joppis81 skrev 2008-02-03 00:20:11 följande:
    Visst är det så att rabatten dras senare? Så de priserna jag ser är ord.priser och för att få veta reapriset så drar jag av 40%?
    Jag nästan hoppas att de inte drar ytterligare på de plagg som redan är nedsatta, då måste jag betala frakten.

    Tycker det är lite läskigt anär rean drars först i efterhand.
  • Joppis81
    Kajsan skrev 2008-02-03 00:21:13 följande:
    Ja, fast inte på redan nedsatta.
    Ja, det vet jag redan, men reapriserna är ju rödmärkta så de missar jag inte. ;)
    Tack för svaret, då ska jag sitta och leka med miniräknaren ett slag nu!
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-02-03 00:18:01 följande:
    Åå jag som vill ha en overall Men de kanske finns på rea här också nånstans?
    Nej, nu är det nog bara idat.dk som har kvar från denna säsongen....Overaller och regnkläder är slut överallt. Fleeceoverallen har nog inte sålts i någon svensk webbutik överhuvudtaget !? Den verkar kanon med drakedjor ner till fossingarna.
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-02-03 00:25:43 följande:
    Nej, nu är det nog bara idat.dk som har kvar från denna säsongen....Overaller och regnkläder är slut överallt. Fleeceoverallen har nog inte sålts i någon svensk webbutik överhuvudtaget !? Den verkar kanon med drakedjor ner till fossingarna.
    1klass har ju kvar...där beställde jag regnkläder.Men sen kan jag inte komma på fler.
    Det blir ju inte superbilligt ändå från IdaT...
    Ja fleeceoverallen är fin!
  • Joppis81
    leson76 skrev 2008-02-03 00:23:55 följande:
    Jag nästan hoppas att de inte drar ytterligare på de plagg som redan är nedsatta, då måste jag betala frakten.Tycker det är lite läskigt anär rean drars först i efterhand.
    Jag minns att jag fick strula en del med idat.dk förra året vid rean, de drog aldrig av rabatten utan tog hela köpet så det blev snordyrt...Fick tjafsa med dem ett bra tag om mina pengar men hoppas de ordnat till sig nu!
    Är sugen på en overall till lilltjejen, men vet inte hur de är i storlekarna...
    Mamma till gostrollen Elvira & Viola
Svar på tråden Shopoholics! Mellandagsreor på nätet!