• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • VärstaGrymmaTjejen
    Åsa31 skrev 2008-01-03 11:05:34 följande:
    så ska vi dra en bulle i gökboet då??

    Jag drar gärna en bulle eller två i någons gökbo. Säg bara till!



    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen
    Åsa31 skrev 2008-01-03 13:13:33 följande:
    CissiJagvet att du tidigare nämt att du gillar märket mala. Jag hittade en webbshop med bra rea på mala mfl.www.mammashop.se/group.asp&sub=155Jag äger inget ekonomsikt intresse i denna webbbutik, vill bara vara snäll och tipsa om fybd, vilket man gör hejdlöst i många andra trådar

    Jag har inte öppnat denna länk elle4r tänkt öppna någon annan heller men om någon skulle ha någon länk med liknande saker så lägg in dom. Tycker det blå bryter av så fint mot allt det svarta och vita.


    MammaHela skrev 2008-01-03 12:53:35 följande:
    JennyK:Detta är en auktion för digwww.tradera.com/VARSTA_GRYMMA_TJEJEN_STRYK_PA...OBS!! Det är INTE min auktion (för jag bor juh inte i Karlskrona )
    Jisses, snacka om reklam!!
    Men ja, jag vet. Grymt Fast jag äger, och jag skäms för att säga det, inget strykjärn!
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • legoland
    Här bubblar det för fullt ser jag.

    Den där rean ni pratar på, börjar den möjligen på p?
    Var isåfall på deras outlet för nåra veckor sen.
    Men rea är mycket roligare.
    Fast jag brukar alltid ryka dit på en o annan till ordinare pris.....

    Cissi: Tack, jo han är faktiskt ganska duktig för sin ålder. Återstår väl att se om intresset kvarstår för hockey och bilar
  • VärstaGrymmaTjejen

    Cissi!

    Du ville se...


    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen
    legoland skrev 2008-01-03 14:04:51 följande:
    Här bubblar det för fullt ser jag.Den där rean ni pratar på, börjar den möjligen på p?Var isåfall på deras outlet för nåra veckor sen. Men rea är mycket roligare.Fast jag brukar alltid ryka dit på en o annan till ordinare pris..... Cissi: Tack, jo han är faktiskt ganska duktig för sin ålder. Återstår väl att se om intresset kvarstår för hockey och bilar
    Tror att den KAN börja på p ja
    Vet du när den är? Jag är så fattig så om mina ungar ska kunna ha såna kläder får det lov att bli på superrea
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen

    Såhär får jag väl säkert inte göra, men det verkar som nåt konstigt hände med FL under nyåret här.. Har reglerna skärps å de grövsta eller har vissa somliga tittat för djupt i glaset och inte kommit upp igen?
    Vi verkar ju inte vara ensamma iaf om man säger så.

    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-213/m28333056-1.html


    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • legoland

    Nån mer än jag som ser dagens datum när jag går in i forumet och gårdagens datum när jag går in på min egen sida?

    Verkar som om det är mer fel än att bara komma in på sidan...

  • Brodsmulan
    Åsa.. jo, jag kikade på den overallen också, men blir lite väl mörk för tjejjan, fan alltså jag skulle inte bli nå'n puttinutt rosafantast.. men lite svårt när hon verkligen passar i färgen också ha, ha..
    Men på MammaShop ska jag allt kunna hitta en del.. maken min kommer inte gilla mig i slutet av jan Oskyldig han vet likabra som jag att det enda som behövs är nått par brallor till tösa, en overall (ingen panik dock) och ett par bättre vantar till Jockis för han inte får av sig. Just nu e han i värsta biten av utvecklingen, så det lär väl vända snart antar jag, men smått jobbigt blir det ju när det blir till deras nackdel.. Jocke.. *suck* va ute med han/dem i 45min på fm, sen fick jag bära in han trots protester, illröd om händerna.. mindre bra att köra ner dem i snön gång på gång och totalvägra vantar, han bästis ord just nu - NEJ!
    Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04, Joachim 22/9-05, Beatrice 1/5-07
  • legoland

    JennyK: Nej jag har inte heller fått nått meddelande om när den är.
    Kommer nog i dagarna i såfall.

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)