• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • Peand

    Carro - Men fy vännen... Hoppas att det ger sig snart och att du iallafall slipper svimmningarna.... Krya på dig kram från mig

  • Hokori
    Tack mina vänner

    spydde som en räv igår kväll igen.... men idag mår jag bra!! (peppar peppar) jag e mkt piggare idag
    *Älska mig för den jag är*
  • Peand

    Tittar in och vill bara berätta för er alla sötnosar att det det har varit en väldigt bra dag i dag. Började kanon, hade en mitten period som var riktigt rolig idag och slutade med en stor triumf. Stora beslut har tagits i kväll, frågor har fått positiva svar och mitt liv kommer att ändras. Men jag är såååå glad, lättad och ser ett långt lyckligt liv framför mig Skrattande

    Tjohopp!

  • Åsa31
    Peand skrev 2008-04-01 21:46:28 följande:
    Tittar in och vill bara berätta för er alla sötnosar att det det har varit en väldigt bra dag i dag. Började kanon, hade en mitten period som var riktigt rolig idag och slutade med en stor triumf. Stora beslut har tagits i kväll, frågor har fått positiva svar och mitt liv kommer att ändras. Men jag är såååå glad, lättad och ser ett långt lyckligt liv framför mig Tjohopp!
    Underbart att höra vännen!
  • Peand
    Åsa31 skrev 2008-04-02 00:05:03 följande:
    Underbart att höra vännen!
    Ja det är underbart och nästan lite ofattbart men snart så kommer det att bli verklighet
  • Brodsmulan
    Petra.. gud så trevligt det meddelandet var att läsa va uppiggande blir spännande sen å höra vad för positiva svar du fått och vilka stora beslut som tagits.

    Kramar till Carro.. inte kul å va sjuk hoppas du kryat på dig och mår riktigt bra idag.

    Själv har jag näsan full med kli och hostar attans på natten, tror jag har samma problem som barnen men väntar till torsdag då Jocke ska på okej-stämpel kontroll så ska jag höra med bvc-läkaren då.

    OCH.. absolut viktigast idag BEA har gått hela TRE steg idag mycket viktigt för intresse-klubben att anteckna visste att hon skulle börja innan 1år men trodde snarare 10mån än 11mån. Så nu är det -Whatch out Tony, nu kommer hon snart rännandes ha, ha.. han gillar inte henne riktigt å nu blir hon ju än mer rörlig.
    Ser ju att Nina glömt skriva.. lillkillen har ju blitt stora karln nu, han började inskolning på dagis igår, gick visst riktigt bra.
    ~*~ Min familj - mitt allt! ~*~
  • Peand

    Cissi - tre steg! Stora damen ju.... Usch vad tiden går fort. Fattar inte hur ett år snart har försvunnit....
    Återkommer snart med ett rakt besked om vad det "braiga som kommer hända" är. Vill bara ha lite mer fakta först Flört Och ett mod att säga det Fundersam

  • Åsa31
    Peand skrev 2008-04-02 10:07:54 följande:
    Cissi - tre steg! Stora damen ju.... Usch vad tiden går fort. Fattar inte hur ett år snart har försvunnit....Återkommer snart med ett rakt besked om vad det "braiga som kommer hända" är. Vill bara ha lite mer fakta först  Och ett mod att säga det
    Du..vi kanske ska säga att de livförändrade stegen INTE är att du ska lämna gubben eller nå´t!! Tänkte att det är bäst att tala om det så alla lokala skvallertanter slipper sätta förmiddagskaffet i fel strupe! *asg*. Vi vet ju att vi har lokal publik. *vinkar till publiken*
  • Peand
    Åsa31 skrev 2008-04-02 10:39:12 följande:
    Du..vi kanske ska säga att de livförändrade stegen INTE är att du ska lämna gubben eller nå´t!! Tänkte att det är bäst att tala om det så alla lokala skvallertanter slipper sätta förmiddagskaffet i fel strupe! *asg*. Vi vet ju att vi har lokal publik. *vinkar till publiken*
    Tur att du finns och håller ordning på mig Skrattande  Annars vore det ju roligt att se och höra vart ryktena kommer ifrån Flört Hej till publiken!!!!

    Ska vi döda ett annat blivande rykte också? Jag är INTE gravid och jag ska inte bli det heller Skrattande

    Hoppas att du höll dig ifrån silvertejpen i går, eller..... Skrattande
  • Åsa31
    Peand skrev 2008-04-02 10:47:34 följande:
    Tur att du finns och håller ordning på mig   Annars vore det ju roligt att se och höra vart ryktena kommer ifrån  Hej till publiken!!!!Ska vi döda ett annat blivande rykte också? Jag är INTE gravid och jag ska inte bli det heller Hoppas att du höll dig ifrån silvertejpen i går, eller.....
    Ryktena här brukar ju ha ett och samma ursprung, så det är inte så spännande! *asg*
    Bra att du säger att du INTE är gravid och INTE planerar det heller....
    Hmm..vilket mer rykte kan vi döda i förväg???? JAG VET! Du ska INTE köpa 4-hjuling och leka i min skog med! Skrattande

    Jag höll mig borta från  silerteijpen..
  • Peand
    Åsa31 skrev 2008-04-02 10:58:29 följande:
    Ryktena här brukar ju ha ett och samma ursprung, så det är inte så spännande! *asg*Bra att du säger att du INTE är gravid och INTE planerar det heller....Hmm..vilket mer rykte kan vi döda i förväg???? JAG VET! Du ska INTE köpa 4-hjuling och leka i min skog med! Jag höll mig borta från  silerteijpen..
    Hahaha *asg* Nä någon 4-hjuling törs jag inte köpa, för den får man ju inte köra med någonstans Flört
    I just lööööv ju
  • sixten101
    Cissi-
    eller nej Bea-
    Grattis till första stegen hehe nu lär det bli synd om Tony uuuuups!

    Ja
    precis har ju alldeles glömt o skriva här...lillprinsen har ju börjat på dagis nu..vi började inskolning igår och hittills så har allt funkat bra:0)
    Lite less blev han idag när en i personalen skulle byta blöja på honom men det gick det å.
    Kommer vara med hela denna vecka sen nästa vecka på onsdag lämnar vi han där själv en hel dag från 08.00-13:00
    Som jag sagt till Cissi jääääteskoj men endå jobbigt.


    Tisdag ons,torsdagar kommer prinsen vara där...rätt skönt då m an har en del o göra hemma nu..o så kanske man ska ut på ngt snart:0)

    Cissi-
    Vad tyckte Jocke om hästen då?

    kikar nog upp lite senare så får la se då*ler*


    Carro-
    krya på dig.


    Petra-så nyfiken på det braiga som kommer att hända hos er:)

    Mariana-
    Elias går tydligen i samma grupp som Tony(humlan)åh vad han e skojjig...i morse när vi kom så utvrast han:AAh där kommer den nya pojken som skall leka med oss och han heter Tony!
    sen när vi skulle gå för dagen var dom ute så kom han fram o peka på filten i vår vagn o sa:Att Niko allt har en likadan och en röd sån oxå!(DÖSKALLEFILT)


    nepp nu ska jag te o laga mat...börjar bli hungrit o Tony lär nog vakan snart o vara hungrig han å.


    kramis kramis
    Min Tony Dominic MITT allt!
  • Brodsmulan
    Nina.. jodå, går sådär med hästen. Gunga är kul, men sitter inte gärna själv på den, men så når han inte byglarna än heller, blir ju lite mer obalanserat då.

    Åsa/Petra.. ha, ha.. ja det är nog bäst att skriva en del inten också, blir ju så mycket tok annars. Fast e ju rätt kul å se hur många frågor och rykten som uppkommer enbart p.g.a. en enda liten tråd i ett forum i stora cybernet
    ~*~ Min familj - mitt allt! ~*~
  • Mariana

    Nina - Ja jag visste ju redan igår att Tony hade börjat på dagis Elias har redan skvallrat! Han berättade att det har börjat en ny pojke på hans sida och att han hette Tony.
    Då insåg jag att det kan inte ha varit nån annan än din Tony. Han sa att Tony va en liten bebis precis som Axel som oxå går på hans sida. Så Elias har rapporterat
    Han har koll på våra grejer märker jag haha. Filten..

    Åsa - Hoppas jobbet går bra! Med din nya medarbetare

    Cissi - Va roligt med första stegen!! Spännande å se när hon tänker börja kuta ordentligt då

    Petra - Helloooo Du är grön ser jag!

    Carro - Är du hemma än??

    Idag har jag varit skittrött! Fattar inte vad det här är.. Har varit trött som en liten röd gris länge nu.. Funderar på järnbrist eller nåt sånt. De va lite jobbigt när jag satt på mötet idag, höll på å somna haha. Fast de va inte tråkigt utan jag va bara så skittrött!
    När jag skulle åka hem så va det en tjej som frågade om jag kunde åka över snuggan hem men då sa jag faktiskt nej. Vi va ju i Gusselby på möte och då kör jag ju över Kallernäs hem till Storå.. Inte runt Linde eller hur man nu åker från Gusselby för att komma till Snuggan.. Kanske va jag taskig????

  • Peand

    Mariana - Japp, grön det är jag det Skrattande
    Tycker inte alls du var taskig som inte skjutsade hem den personen, måste ha funnits andra som skulle åt det hållet. Antar att denna person inte tänkt på vilken väg du kör, eller så var det bara så. Men taskig det är du INTE.

  • MammaHela

    Mariana:
    Klart att det inte var taskigt om det blir en lång omväg (vilket det blir)...


    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Nova, Viggo & Liv ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • centerMAX

    spenderade lite tid i linde för 2 veckor sen. är denna tråd fortfarande vid liv?

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)