• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • Mariana

    Petra - Å när de är i Vedevåg så kan du ju verkligen inte låta bli att komma! Gökboet ligger ju 5 minuter bort bara!!! Du SPARAR ju tid på att fika då! Eller nåt...

    Nej nu ska jag duscha! Kommer inte ifrån datorn... Varför????

  • Peand

    Nä, nu måste jag gå in och raka alternativ fläta Skrattande Att det ska vara såååå svårt att ta sig härifrån......

  • Mariana

    Jenny V - Vad har du för storlek? På byxor å tröjor.. Mammakläder. Jag kan ha nåt kvar... Jag hade ju M till att börja med sist jag va gravid.. Så jag har ju inte bara xxxxxxxxxxxxl på kläderna... Kan ju kika om de finns nå kvar å om jag hittar det! Hihi!

    Å nu drar jag IGEN!

  • Mariana

    Petra - Hihi vi har drabbats av samma sympton kan jag tro?? Kan-inte-gå-ifrån-datorn-sundromet... Eller nåt sånt!

  • MaLevi

    Så är ni kvar eller har ni dragit??? *hahaha* Ni är för roliga ni Skrattande


    ~ Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest ~
  • Peand

    Mariana - japp det är svårt att dra sig härifrån Flört Generad Säger åt Jenny om dina kläder när jag träffar henne. Känner jag henne står hon redan och väntar på oss, även om det är en timme kvar tills vi ska träffas Skrattande 


    Och lita på att jag kommer till Gökboet och drar en bulle.....

  • Prins William
    Petra/Mariana-
    hahahha har ni lite svårt o slita er hihihi
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Mariana

    Nu är jag tebax och har fixat mat... INTE duschat! Men de finns ju några timmar kvar på dagen så jag kanske hinner

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)