• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • VärstaGrymmaTjejen
    legoland skrev 2008-01-04 12:46:06 följande:
    Kom inte heller in igår.Vad har hänt med sidan eg?
    Det finns en tråd om det.. Vänta ska jag se om jag kan hitta på den!
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen

    Här är den:

    http://beta.familjeliv.se/Forum-5-163/m28424909.html


    Nu har jag hållt på i EN OCH EN HALV TIMME med att slänga ut granfanskapet. Han barrade typ 70 miljoner barr när jag "klädde av" den. Den barrade den 86 miljoner barr eller mer när jag slängde ut den. Så jag försökte dammsuga vilket jag insåg var lönlöst eftersom jag fick tömma påsen 3 ggr på ett par minuter. Sopkvasten är spårlöst borta, så jag fick låna R`s julklapp, ett städset för barn Sopade, sopade, sopade och sopade. Och nu har jag dammsugit 2 ggr efter det men lik förbannat är det barr kvar.
    Nu har jag avreagerat mig lite så nu ska jag dammsuga ett par ggr till!


    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • VärstaGrymmaTjejen
    Mariana skrev 2008-01-04 12:37:43 följande:
    Nu är jag tebax och har fixat mat... INTE duschat! Men de finns ju några timmar kvar på dagen så jag kanske hinner
    Duscha? Vad är det? Slutade man inte med det när man fick barn?
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Prins William
    JennyK
    sen när man VÄL kommer in i duschen så har man DÖRREN ÖPPEN, draperiet Öppet! hahahahah för att man ska SE o HÖRA allt!

    Fredrik blir lite arg för jag har JÄMT dörren öppen då jag springer på toa!
    har nog ALDRIG låst min toa dörr hahahha....skrämmande ju hihi
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • VärstaGrymmaTjejen
    Prins William skrev 2008-01-04 13:47:50 följande:
    JennyKsen när man VÄL kommer in i duschen så har man DÖRREN ÖPPEN, draperiet Öppet! hahahahah för att man ska SE o HÖRA allt! Fredrik blir lite arg för jag har JÄMT dörren öppen då jag springer på toa!har nog ALDRIG låst min toa dörr hahahha....skrämmande ju hihi
    Ja men så är det ju. Antingen så har man dörren vidöppen eller också har man en unge i knät/ståendes bredvid och diskuterande något väldigt viktigt när man sitter på toa. Finns ju sällan annat att välja på.
    Angående duschningen så brukar jag försöka komma in där för en 3 sekunders avtvättning på kvällen när R har somnat. Men dörren är öppen då med så... Och ofta somnar jag med henne och när jag vaknar då är jag alldeles för trött för att släpa mig in i duschen så dår får det vänta. Igen
    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Mariana

    Jenny K - Jo de känns så faktiskt... Men de va nog 9 månader sen jag duschade iaf... Haha. Niko är ju 9 månader å jag duschade efter förlossningen minns jag ...

  • legoland

    Ha ha det där känns igen.

    Därimot verkar inte karlarna ha samma problem.
    Där är det relativt lugnt + att de flesta tom låser toa dörren

  • Mariana

    Hihi jag LÅSER alltid toadörrn! Då vill jag va ifred faktiskt! Hahaha!

  • VärstaGrymmaTjejen
    Mariana skrev 2008-01-04 17:40:05 följande:
    Hihi jag LÅSER alltid toadörrn! Då vill jag va ifred faktiskt! Hahaha!
    Det vill jag också, men då är det alltid någon som står utanför och skriker/bankar/hänger på handtaget...
    Mariana skrev 2008-01-04 14:56:36 följande:
    Jenny K - Jo de känns så faktiskt... Men de va nog 9 månader sen jag duschade iaf... Haha. Niko är ju 9 månader å jag duschade efter förlossningen minns jag ...

    Jag duschade också efter förlossningen! Då är det alltså bara 2 år och 6 månader sedan jag duschade! Puh, vilken tur, jag som trodde att jag inte duschat sen K föddes, och då hade det varit över 7 år sen!!


    legoland skrev 2008-01-04 16:33:16 följande:
    Ha ha det där känns igen.Därimot verkar inte karlarna ha samma problem. Där är det relativt lugnt + att de flesta tom låser toa dörren

    Ja, det där är ett mystiskt, och väldigt irriterande fenomen! De kan säga "Jag går och duschar/skiter/sover" när fan som helst. En annan måste planera flera dagar i förväg!


    There are two kinds of people,those who likes me,and those who can go to hell
  • Mariana

    Ja här bankas det oxå men så får de va haha! SKiter jag så skiter jag!! *asg*

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)