• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • 7an

    Cissi:Mikaela har inte ätit välling på över 1 halvår.Läste ett tag för henne men sedan har jag inte mått bra o så har det blivit som det är.Men vi hinner än.
    Mariana:Hoppas att du blir bra snart.Inte kul med förkylning.Kram

  • Åsa31
    Brodsmulan skrev 2008-01-06 22:46:13 följande:
    Nå'n av er som pratat med henne? Hon e inte ute på msn, funderar på om hon själv reggat av sig nämligen eller om hon blivit bortplockad, för isåfall tycker jag det är illa.
    Jag pratar med henne nu på msn!
    Hon hälsar så mycket.
    Hon avreggade sig i ilska
  • legoland

    Åsa:
    Hälsa Carro tillbaka.
    Kan förstå henne för jag var på god väg häromdan själv att göra det samma.
    Man måste ju få andas här inne eller?

  • Brodsmulan
    Åsa31 skrev 2008-01-06 23:02:39 följande:
    Jag pratar med henne nu på msn!Hon hälsar så mycket.Hon avreggade sig i ilska
    Va bra, då vet vi att det var självmant iallafall. Hoppas hon kommer bax såsmåningom.

    Här sitter man "mitt i natten".. busfröet Jocke sov middag tydligen mellan 19.30-22.30, och har precis somnat om igen. Får väl se hur länge han sover nu då, kan ju hoppas på sovmorgon imorgon.. har vi haft 2dgr nu, inte gått upp förrän 09.30.. men lilltjejja somnade redan 22.45 så hon lär nog vakna före nio iallafall (säkert sex eller nått bara för att ) skumma mina barn nu, inte minst hon, håller på att lägga om till att sova 2ggr om dan, runt lunch å så sen em, då blir det dessa sena kvällar, men vet att det var ungfär lika på Jocke runt denna tiden, ger sig om nå'n månad.
    Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04, Joachim 22/9-05, Beatrice 1/5-07
  • sixten101
    Godmorgon!

    Cissi-
    förlåt för jag inte hört av mig nåe...men sitter här o väntar på att klockan ska bli åtta så  jag får gå över till VC.nästan helt hundra på att jag åkt på halsfluss.
    hade för många år sedan det i omgångar..känner igen symptomen rätt väl.in i vassen svårt att svälja..feber både igår o inatt.jag som inte brukar klaga o tycka synd om mig själv hehe...men svårt att låta bli just nu.
    gaaaaaah.....
    ser inte fram emot att dom ska peta ner den nedrans pinne i halsen på mig*morr men då får man ju veta iaf*sucka*

    jag återkommer
    Min Tony Dominic MITT allt!
  • sixten101

    haha....såg nu ju...att det bara jag som e vaken o ute*skratt*sällan det händerCool


    Min Tony Dominic MITT allt!
  • Mariana

    Åsa - Hur kunde de gå till??? Du blev mållös!!! De kan inte vara möjligt! Tjejen som alltid har svar på tal! Då lyckades fl med en till bedrift där då! Inte bara att få carro ARG utan dig mållös oxå! Hmmm ja de va ju inte illa! Hoppas du har fått tillbaka talförmågan idag.

    Petra - Ja jag gjorde ju det å jag tycker mig känna mig lite bättre idag! Inte illa! men huvet är packat än... Tråkigt nog.. Hur har ni det då?

  • Peand

    Mariana - Skönt att det verkar gå åt rätt håll iallafall. Försök vila idag också så är du snart ute och springer runt.
    Här hemma är det VARDAG! Så härligt.... Pappa på jobbet, Jesper på fritids, Jonas på dagis och jag ska snart till skola och regga in mig.
    Jonas provade kläder hela morgonen för han skulle till dagis men sen när vi kom dit började han gråta i bilen och hulkande säga
    - inte gå in där!
    Men sen när han insåg att han skulle vara själv hemma så gick han in och där gick det hyfsat. De skulle ha gympa idag och det gillar han.
    Men hur som helst - DET ÄR VARDAG!

  • Mariana

    Petra - Nja vila blir de inte... Men jag inboxar dig istället!

Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)