• Prins William

    Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)

    Här träffas vi o pratar om allt möjligt!!
    Allt mellan himmel o jord!

    Vi har denna tråd för att dela åsikter, skratt, tårar och mkt mkt mer

    Vi träffas även i real life! På fika ställen och även hos varann!Här har vi funnit vänner för livet!

    Vi som finns oftast här är:

    Cissi - Brodsmulan
    Petra - Peand
    Mariana - Skatan
    Åsa - Åsa31
    Carro - Prins William
    JennyK - Värstagrymmatjejen
    JennyV - Mysan
    Emma - Mammahela
    JennyH - Legoland
    Linda - Morotsmamman
    Nina - sixten101
    marika - supermamman
    Carina- 7an
    *******************************************************
    William - Det bästa som har hänt mig=)
  • Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)
  • Peand

    Fler än jag av vedevågsmammorna som är lite nyfiken på vad det är för omorganisationer de ska göra med Laven och Ljungen?

  • Åsa31

    Nä, ni brudar ..Strax bär det i väg till Emba.... känner mig inte sugen alls...Hoppas det går över..

  • Åsa31
    Peand skrev 2008-01-07 12:48:17 följande:
    Fler än jag av vedevågsmammorna som är lite nyfiken på vad det är för omorganisationer de ska göra med Laven och Ljungen?
    fattar inte vad det ska göra...
  • Peand

    Åsa -Du finns i mina tankar i kväll och jag håller alla, alla, alla tummar jag har för att det blir en bra start.   

  • sixten101

    Cissi-sant så sant att det var halsfluss...äter penicilin nu i 10dagar.smittfri efter två dagar med P.Fast smittas gör man via saliv o med nysningar mot folk..så den som ligger pyrt till är ju Fredrik.så små som Tony brukar det inte bli nå halsfluss på sade hon iaf(Lena B)Så vi träffas nog inte nå försen på onsdag då typ..då kan jag kika upp.Dom mindre kan då bli förkylda iaf o febriga men inte märkt nå på Tony än iaf..nu tycker jag det räcker med sjukisar här.kramis


    Min Tony Dominic MITT allt!
  • Brodsmulan
    sixten101 skrev 2008-01-07 13:30:42 följande:
    Cissi-sant så sant att det var halsfluss...äter penicilin nu i 10dagar.smittfri efter två dagar med P.Fast smittas gör man via saliv o med nysningar mot folk..så den som ligger pyrt till är ju Fredrik.så små som Tony brukar det inte bli nå halsfluss på sade hon iaf(Lena B)Så vi träffas nog inte nå försen på onsdag då typ..då kan jag kika upp.Dom mindre kan då bli förkylda iaf o febriga men inte märkt nå på Tony än iaf..nu tycker jag det räcker med sjukisar här.kramis
    Jobbigt ja och det tar ju ett tag också innan penicillinet verkar. Men hoppas det ger verkan snart nog så du slipper både halsont och feber. Skönt att du har F iallafall som kan ta Tony så du bara kan få bädda ner dig i soffan nu och dega framför tv'n. Skicka ut karln och ungen med pulka å sov med dig
    Nä, det är mycket de säger ibland, bara hålla koll på han du vet.. de sa ju också att så små barn som Jocke kunde inte bryta sig nä hans nyckelben va ju helt av bara *suck*
    Johanna kommer upp för Boel imorgon så vi får väl se hur hennes kurva i vikt ser ut då, men jag har redan förberett henne på nedgång så lite som hon ätit i 3v nu.. ibland är det bra att de är lite större då har de ju nått att ta på iallafall
    Men ta du det lungt nu och var SJUK och inte mamma/fru i första hand (som man oftast är) och se till att få vara sjuk! KRAM!!
    Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04, Joachim 22/9-05, Beatrice 1/5-07
  • Mariana

    Jenny K - de va bra att du la sockret brevid för jag dricker svart. De va gött!! Tack ska du ha!!
    Hoppas kidsen är bättre!

    Åsa - Du är ju värsta proffset så det är klart att du fixar jobbet galant! Alltså med alla gökar du kan träffa på å få prata med Ville killarna till dagis idag då? Kände dom för det?

    Nina - Tråkigt med fluss.. Krya på dig.

    Jag är fortfarande sjuk, antar att jag har som Tilde hade förut... Stämbandsinflammation.. Ni kan va glada för att ni inte hör mig prata utan att ni bara behöver läsa de här...

  • MaLevi

    Krya på dig kramar från mitt håll till alla sjuklingar! Tänker på er!

    Petra - Omorganisering?!?! Vad har jag missat nu? Stön.... Stod det någonstans som jag borde läsa eller vad....

    Nu är det tvn och vila ryggen som gäller. Börjar känna av både fogisar och ischias. Eller oxå är det bara det ena men det är obehagligt så det heter duga.


    ~ Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det mest ~
Svar på tråden Våran alldeles egna tråd! (Vedevåg, Storå, Lindesberg mm)